arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۰۹ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۰

هشدار «عزيزمحمدي» به باشگاه هاي ليگ برتري

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئيس سازمان ليگ بار ديگر با هشدار به باشگاه هاي ليگ برتري گفت: اگر مدارک لازم تا نهم شهريور به دست ما نرسد، در گرفتن سهميه هاي ليگ قهرمانان آسيا با مشکلات جدي مواجه خواهيم شد.عزيز محمدي با بيان اين مطلب گفت: باز هم خطاب به باشگاه هاي ليگ برتري تأکيد مي کنيم که مدارک خواسته شده را تا نهم شهريور به سازمان ليگ بفرستند تا ما هم بتوانيم حداکثر تا 11 شهريور براي  AFC ارسال کنيم. زمان زيادي تا اين مهلت باقي نمانده و اگر اين پروسه با نقص انجام شود، در گرفتن سهميه هاي ليگ قهرمانان آسيا با مشکلات جدي مواجه خواهيم شد.

وي درباره وضعيت هيأت مديره دو باشگاه پرسپوليس و استقلال اظهار کرد: ايرادي که AFC از سيستم مديريتي پرسپوليس و استقلال گرفته اين است که رئيس مجمع هر 2 باشگاه يک نفر است. اين 2 باشگاه بايد حداکثر تا نهم شهريور رؤساي مجامع و اعضاي هيأت مديره شان را به ما معرفي کنند و بعد از کار ثبت شرکت هايشان و ترجمه اسنادشان، بتوانيم مدارک را تا 11 شهريور براي AFC بفرستيم. فرصت خيلي کم است اما اگر آنها تلاش کنند، مي توان درهمين مهلت باقي مانده اقدام هايي را انجام داد.

رئيس سازمان ليگ در بيان نقايصي که در مدارک ديگر باشگاه هاي ليگ برتري وجود دارد به ايسنا گفت: باشگاه هاي تراکتورسازي، مقاومت سپاسي، شاهين، داماش، مس سرچشمه و صبا هنوز مدارکي دال بر مشخص بودن ترازنامه هاي مالي و ريز حسابرسي هايشان را براي ما نفرستاده اند که بايد در زمان کوتاه باقي مانده هرچه سريع تر اين کار را انجام دهند. همچنين اکثر باشگاه ها هنوز مدارک، فيلم ها و عکس هايي که نشان مي دهد امکانات سخت افزاري ورزشگاه هاي آنها تا چه اندازه پيشرفت داشته براي ما ارسال نکرده اند.
نظرات بینندگان