arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۰۵ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۰

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/ دوشنبه 7 شهریور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
"60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "مهمترین عناوین روز" منتشر می شود:

اخبار  دوشنبه 7 شهریور:

تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۲:۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۶
دبیر مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی با اعلام مخالفت این مجمع با اجرای طرحهای انتقال آب كارون گفت: در صورت اجرای این طرح تمام نمایندگان خوزستان استعفا می كنند.
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۹
بازیگر فیلم سینمایی «اینجا بدون من» به کارگردانی بهرام توکلی در سی و پنجمین دوره جشنواره جهانی فیلم مونترال برنده جایزه شد.
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۶
احتمال تجمیع یا ادغام دو دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و صنعت آب و برق شهید عباسپور به تازگی از سوی برخی منابع در این دو دانشگاه مطرح شده است که به گفته معاون وزیر علوم این سناریوها در حال حاضر در حد بحث و احتمال است و قطعیتی وجود ندارد.
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۹
در حالی من و شما برای دریافت وام بانکی باید به این و آن التماس کنیم که در جدیدترین شگرد، فردی با همکاری عوامل شعبه یکی از بانکهای خصوصی کشور موفق شده است 47 فقره وام مسکن به مبلغ بیش از 80 میلیارد ریال دریافت کند.
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۷
او حتی قبل از ماجراهای اخیر نیز مورد توجه دوربین های سیما نبود تا جایی که شایعه ممنوع التصویری او در محافل سیاسی و رسانه ای پیچید و البته تکذیب هم شد.
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۲
در آهني باز شد، يك ون سبزرنگ بيرون آمد، زنان زنداني سياسي از داخل آن براي افرادي كه كنار زندان آمده بودند دست تكان مي دهند، نمي شود خوب همه را شناخت اما انگار كه خبر تازه باورپذير مي شود.
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۰
رئیس جمهور با اشاره به ایستادگی شهید رجایی بر مسیر حق با وجود تهمت ها و توهین های عوامل سلطنت طلب، منافق و سست عنصر گفت: امروز هم اگر مردم بخواهند به کسی احترام بگذارند وی را با شهید رجایی مقایسه می‌کنند.
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۰
یکی از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ ایران با حضور در دادگاه خانواده درخواست طلاق خود را ارایه کرد. او دلیل اصرارش بر طلاق را ارتباط همسرش با کسانی خواند که قبل از ازدواج با آنها آشنایی داشته است.
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۵
ایرنا نوشت: سایت خبری فارس در مطلبی با عنوان 'مدیر امور هماهنگی قوای سه گانه مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری: مشایی در اندازه ایستادن در مقابل نظام نیست' مطالب سراسر تحریف شده و کذب به حجت الاسلام مجیدرضا فولادی نسبت داد.
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۳:۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۷:۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۲:۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۲:۳۹

نظرات بینندگان