arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۱ - ۰۶ مهر ۱۳۹۶

عجیب ولی موثق؛ درخشان جانشین علی کریمی می‌شود؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی سابق نفت آماده بازگشت به این تیم است.

به گزارش انتخاب، ظاهراً اتفاقات عجیب و غریب در باشگاه نفت تهران که چنده هفته‌ایست با نام نفت طلاییه شناخته می‌شود، تمامی ندارد و هر روز یک خبر غیر منتظره از این باشگاه منتشر می‌شود.

 
پس از جنجال‌های اخیر و مشخص شدن اینکه علی کریمی دیگر در سمت سرمبیگری نفت ماندنی نیست، گمانه‌زنی در مورد جانشینان احتمالی وی آغاز شد و با اینکه جهانیان، مالک باشگاه خبر از حضور سرمربی مطرح خارجی در این تیم داده است، گزینه‌های داخلی هم برای هدایت نفت مطرح می‌شوند و نامشان رسانه‌ای می‌شود.

اما عجیب‌ترین گزینه‌ای که برای هدایت نفت تهران اعلام آمادگی کرده است، حمید درخشان، سرمربی سابق این تیم است که لیگ را با هدایت نفت شروع کرد و در ادامه با تغییر مالکیت باشگاه جای خود را چند هفته‌ایست به علی کریمی داده است.

موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانیم در شروع فصل هم کریمی کارش را با نفت شروع کرده بود و پیش از آغاز بازی‌ها جایش را به درخشان داده بود و حالا دوباره این کار در حال تکرار است.

البته از میان مسئولان نفت هنوز کسی خبر بازگشت درخشان را تایید نکرده و موضوع در حد اعلام آمادگی توسط خود درخشان است که اعلام کرده در صورت بازگشت، طلب خود را هم خواهد بخشید.

درخشان پس از جدایی از نفت، خبر از پیشنهاد خارجی خود داده بود ولی حالا پس از چند هفته می‌خواهد مجددا هدایت تیم سابق خود را در اختیار بگیرد.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان