arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۷۵۶۰
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۱ - ۰۶ مهر ۱۳۹۶

معوقات کارگران اراکی با همکاری بانک مرکزی و بانک ملی پرداخت شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمود زمانی قمی گفت: با هماهنگی فراگیر در تیم اقتصادی دولت و ۲۰ میلیارد تومان وام جهت پرداخت معوقات کارگران آذرآب نهایی شد.

به گزارش انتخاب، استاندار مرکزی گفت: امروز با اعطای ۲۷ میلیارد تومان وام بخشی از معوقات کارگران شرکت‌های هپکو و آذرآب پرداخت شد.
 
محمود زمانی قمی گفت: با پیگیری هایی که تا ساعات پایانی امروز به طول انجامید، در نهایت عصر امروز بخشی از معوقات کارگران شرکت های هپکو و آذراب به حساب آنها واریز شد.
 
وی افزود: با هماهنگی فراگیر در تیم اقتصادی دولت و ربیعی نماینده ویژه رئیس‌جمهور ۷ میلیارد تومان وام جهت پرداخت معوقات کارگران هپکو و ۲۰ میلیارد تومان وام جهت پرداخت معوقات کارگران آذرآب نهایی شد.
 
زمانی قمی گفت: پرداخت ۷ میلیارد تومان وام معوقات کارگران هپکو از طریق بانک تجارت و ۲۰ میلیارد تومان معوقات کارگران آذرآب از طریق بانک ملی هماهنگ شده است.
 
وی با اعلام این خبر افزود: در این مسیر با وجود زمان کم و پایان ساعت اداری و همچنین تعطیلی سیستم بانکی، همکاری خوبی برای اجرای این مصوبه صورت گرفت که جا دارد در این خصوص از رئیس کل بانک مرکزی، بانک ملی، شبکه ساتنا و سایر مسئولین و مدیران کشور و استان تقدیر و تشکر کنم.
 
وی همچنین از سعه صدر و همکاری مطلوب کارگران در مسیر اجرای مصوبات روز گذشته تشکر کرد.
نظرات بینندگان