arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۷۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۰ - ۰۹ مهر ۱۳۹۶

ابهام در مصدومیت جلال حسینی/ واقعیت چیست؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کاپیتان پرسپولیس همچنان درگیر مصدومیتش است و هنوز مجوز بازی را کسب نکرده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس با وجود اینکه مدت‌هاست تمرینات گروهی خود را با تیم پرسپولیس و حتی تیم ملی ایران آغاز کرده اما هنوز به صورت کامل از بند مصدومیت رهایی پیدا نکرده است. به همین دلیل در چند ماه اخیر فقط در بازی با سیاه‌جامگان به زمین رفت و در سایر دیدارهای تیم ملی و پرسپولیس یا نیمکت‌نشین بود و یا از روی سکوها بازی هم‌تیمی‌هایش را تماشا می‌کرد.

ابهام در مصدومیت سیدجلال حسینی زیاد است و این بازیکن که به صورت فشرده تمرینات اختصاصی، تمرینات گروهی و کارهای درمانی را زیر نظر پزشکان تیم ملی انجام می‌دهد هنوز فرصت کامل برای رهایی از مصدومیت را پیدا نکرده و سکوت پزشکان پرسپولیس در این خصوص جالب توجه و عجیب است.

پزشکان تیم پرسپولیس پیش از شروع لیگ عنوان می‌کردند که این بازیکن مشکل چندانی ندارد و می‌تواند خیلی زود به ترکیب پرسپولیس اضافه شود. اما در همان زمان سیدجلال حسینی مدعی شد که حداقل ۶ هفته دور از میادین خواهد بود و این تناقض از سوی پزشکان پرسپولیس هیچ‌گاه توضیح داده نشد.

سکوت پزشکان پرسپولیس در کنار اینکه حسینی اقدامات درمانی خود را زیرنظر کادر پزشکی تیم ملی دنبال می‌کند نشان‌دهنده این است که کاپیتان پرسپولیس رضایت چندانی از کادر پزشکی تیمش ندارد؛ چرا که اگر بنا بود مصدومیت این بازیکن طبق گفته پزشکان این تیم در هفته‌های ابتدایی حل می‌شد او می‌توانست زودتر از این‌ها عصای دست برانکو باشد. اما کاپیتان تیم پرسپولیس با وجود تلاش‌های بی‌وقفه برای رسیدن به شرایط بازی با تصمیم برانکو روبرو شد؛ چرا که سرمربی کروات این تیم نمی‌خواهد در خصوص حسینی ریسک کرده و او را در وضعیتی بازی بدهد که از مصدومیت به صورت کامل رها نشده است.

کادر پزشکی تیم پرسپولیس باید واکنش جدی‌تری نسبت به مصدومیت کاپیتان اول این تیم داشته باشند تا مشخص شود چرا حسینی هنوز به شرایط کامل و صد درصد برای بازی کردن نرسیده که البته سکوت عجیب کادر پزشکی این تیم در قبال حسینی عجیب و قابل‌توجه است.
نظرات بینندگان