arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۷۹۳۱
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۴ - ۰۹ مهر ۱۳۹۶

پایان کار کشتی ایران در جام کرکین با یک طلا و یک برنز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در پایان رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین روسیه یونس امامی صاحب مدال طلا شد، کامران قاسم‌پور به مدال برنز رسید و ۴ نماینده دیگر ایران نیز حذف شدند.

به گزارش ایسنا، در روز دوم و پایانی این رقابت ها در وزن ٨٦ کیلوگرم اسماعیل محمودی در دور اول با نتیجه ده بر صفر ابراهیم اف از آذربایجان  را شکست داد و کامران قاسم پور دیگر نماینده ایران در این وزن نیز با نتیجه ٦ بر صفر از سد سولیف از  ازبکستان گذشت.

قاسم پور در دور دوم مقابل محمودی دیگر نماینده ایران در این وزن با نتیجه  ٥ بر یک پیروز شد. وی در دور سوم نیز  زائور ماکی اف از روسیه قهرمان جام مدوید را ٤ بر ٣ مغلوب کرد اما در مسابقه نیمه نهایی  با ناداوری مقابل آموشف از روسیه ٤ بر ٥ باخت و راهی دیدار رده‌بندی شد و در این مسابقه با شکست نماینده روسیه به مدال برنز رسید. در این وزن محمودی از دور مسابقات کنار رفت.

امیررضا امیری در وزن ١٢٥ کیلوگرم در دور اول  نماینده لهستان را ١٥ بر ٥ برد اما با دو شکست مقابل کشتی گیران روس از دور مسابقات کنار رفت.

پیش از این یونس امامی نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم ایران در روز نخست صاحب مدال طلا شد. مهران نصیری پنجم شد و مرتضی قیاسی نیز از دور رقابت ها کنار رفت.
برچسب ها: کشتی ، کرکین
نظرات بینندگان