arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۸۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۱ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۰

محکومیت یک بچه 11 ساله به دلیل شركت در ناآرامي هاي لندن

يك دادگاه شهر لندن روز چهارشنبه يك پسر بچه 11 ساله را به اتهام شركت در ناآرامي هاي اخير اين شهر محكوم كرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبرگزاری فرانسه نوشت:

پسر بچه یازده ساله انگلیسی که جوان‌ترین فرد بازداشتی در ناآرامی های ماه اوت در لندن است، روز چهارشنبه به هجده ماه اصلاح و تربیت محکوم شد.

این پسربچه متهم شده بود هشت اوت پس از آنکه گروهی از معترضان شیشه های مغازه ها را شکستند، یک سطل زباله را به ارزش پنجاه و پنج یورو از ویترین یک مغازه دزدیده است. محکومیت هجده ماهه این پسر بچه انگلیسی می تواند اشکال مختلفی داشته باشد مانند مقررات منع رفت و آمد، کارهای عام المنفعه و ... اسم این کودک بر اساس قانون حمایت از افراد زیر هجده سال فاش نشده است. جان وولارد قاضی دادگاهی که او را محکوم کرده است اعلام کرد این پسربچه اگر کمی سنش بالاتر بود احتمالا به حبس محکوم شود. ناآرامی های انگلیس شش اوت در پی کشته شدن یک نفر به دست پلیس از تاتنهام در شمال لندن آغاز شد و سپس به لندن و دیگر شهرهای این کشور کشیده شد.

در این ناآرامی ها که بدترین خشونت ها در انگلیس در سی سال گذشته بود، پنج نفر کشته شدند. به گزارش خبرگزاری فرانسه، پلیس لندن تا به امروز دو هزار و صد و بیست و چهار هزار نفر را در ارتباط با ناآرامی های ماه اوت لندن دستگیر کرده است که یک هزار و دویست و بیست و یک نفرشان به طور رسمی متهم شده اند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
0
0
و ببینید اینک انگلستان،این م ه د دمکراسی چه که نمی کند
نظرات بینندگان