arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۸۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۳ - ۱۱ مهر ۱۳۹۶
با عملکرد درخشان کارکنان در شش ماهۀ اول سال ۹۶ حاصل شد؛

رشد تولید در گروه فولاد مبارکه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 کارکنان تلاشگر گروه فولاد مبارکه شش ماهۀ اول سال ۹۶ را با رشد تولید ۱۳ درصدی در تولید آهن اسفنجی و رشد ۱۵ درصدی در تولید فولاد خام نسبت به مدت مشابه سال قبل پشت سر گذاشتند.

این خبر را معاون بهره برداری فولاد مبارکه داد و ضمن قدردانی از عملکرد کارکنان شرکت گفت: کارکنان فولاد مبارکه از ابتدای سال ۹۶ با همدلی و تلاش همه جانبۀ خود، کار را با رکوردشکنی‌های متوالی در بخشهای مختلف شرکت آغاز کردند و نتیجۀ این زحمات به این انجامید که در بسیاری از بخش ها عملکرد شرکت فراتر از برنامۀ شش ماهه به ثبت رسید.

مختار بخشیان در همین رابطه تصریح کرد: در بخش تولید آهن اسفنجی کارکنان زحمتکش واحدهای احیا مستقیم ۱ و ۲ فولاد مبارکه توانستند با تولید ۳ میلیون و ۷۱۱ هزار و ۷۷۹ تن آهن اسفنجی و ۱۲ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۰۱ درصد برنامه را محقق نمایند؛ و در بخش تولید تختال نیز با تولید۳ میلیون و ۱۵۴ هزار و ۷۱ تن محصول، ۱۰۶ درصد برنامه را تحقق بخشند و رشد ۱۴ درصدی را برای شرکت به ارمغان آورند.

وی در ادامه افزود: در همین مدت همکاران جهادگر واحد نورد گرم فولادمبارکه توانستند با تولید ۲ میلیون و ۶۰۸ هزار و ۴۱۱ تن کلاف گرم ۱۰۷ درصد برنامه را محقق نمایند و نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد ۲ درصدی را به ثبت برسانند.

معاون بهره برداری فولاد مبارکه با تأکید بر اینکه کارکنان ناحیۀ نورد سرد نیز همپای سایر نواحی افتخار آفریدند، اظهار داشت: در واحد تاندم میل نورد سرد با تولید ۶۵۴ هزار و ۷۲۴ تن، ۱۰۲ درصد برنامه و رشد ۱۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل و در واحد تاندم دو قفسه‌ای هم با تولید ۹۷ هزار و۹۰۳ تن و تحقق ۹۸ درصدی برنامه،۴ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل به دست آمد.

وی با بیان اینکه در خط ورق گالوانیزه با تولید ۱۰۲ هزار و ۳۶۶ تن، ۱۰۳ درصد برنامه و در واحد ورق رنگی نیز با تولید

۵۴ هزار و ۹۶۵ تن، ۹۵ درصد برنامه محقق شده است، تصریح کرد: در هر یک از این بخشها به ترتیب به رشد ۴ و ۲ درصدی رسیده ایم.

بخشیان در ادامه از عملکرد خوب کارکنان احیا مستقیم مجتمع فولاد سبا خبر داد و با بیان اینکه در این بخش با ۳ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه هستیم، میزان تولید آهن اسفنجی در این خط را ۵۸۱ هزار و ۱۰۲ تن اعلام کرد.

معاون بهره برداری فولاد مبارکه در این گزارش ضمن قدردانی از عملکرد روبه رشد کارکنان ساعی و بلندهمت فولاد هرمزگان و با تأکید بر اینکه از ابتدای سال جاری در فولاد هرمزگان شاهد دستاوردها و رکوردهای کم نظیری در تولید بودهایم؛ ادامه داد: در واحد احیا مستقیم فولاد هرمزگان با ۲۹ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۷۹۹ هزار و ۳۵۴ تن آهن اسفنجی و در واحد ریختهگری این شرکت با ۳۰ درصد رشد و تولید ۶۹۲ هزار و ۲۷۱ تن فولاد خام، گام بلندی در راستای تحقق اهداف سالانه و رسیدن به ظرفیت اسمی شرکت برداشته شد.

وی در بخش پایانی سخنان خود اظهار امیدواری کرد: در سایۀ الطاف الهی و با تلاش همهجانبۀ کارکنان گروه فولاد مبارکه، اهداف سالانۀ بزرگترین گروه فولادسازی خاورمیانه محقق گردد.
نظرات بینندگان