arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۸۶۰۰
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۷ - ۱۲ مهر ۱۳۹۶

ترامپ: رسانه‌های دروغ‌پرداز از کنترل خارج شده‌اند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه در توییتی، رسانه های به قول وی اخبار جعلی را مورد انتقاد قرار داد و اعلام کرد که این رسانه ها از کنترل خارج شده اند.

به گزارش ایرنا، وی در حساب کاربری توییتر خود نوشت: وای، یک عالمه اخبار جعلی برای امروز. مهم نیست من چه می کنم یا چه می گویم، آنها حقیقت را نمی نویسند یا نمی گویند. رسانه های دروغ پرداز از کنترل خارج شده اند.
 
این توییت در حالی منتشر شد که وی به دلیل سخنانش در جریان بازدید از منطقه توفان زده پورتوریکو در روز گذشته (سه شنبه)، در معرض نگاه موشکافانه رسانه ها قرار گرفته است.
 
ترامپ در این سفر، شمار کشته های توفان اخیر ماریا در پورتوریکو (16 نفر) را با تعداد کشته های توفان کاترینا (1800 نفر) در سال 2005 مقایسه کرد که مورد انتقاد شبکه تلویزیونی سی ان ان قرار گرفت.
 
رئیس جمهوری آمریکا همچنین در توییت دیگری نحوه پوشش اخبار مربوط به سفر خود به پورتوریکو را محکوم کرد و نوشت: دیروز روز خوبی در پورتوریکو بود. در حالی که برخی پوشش های خبری، جعلی است، اکثرا گرمی و دوستی فراوان را به نمایش گذاشتند.

توفان دریایی ماریا با سطح هشدار پنج، 29 شهریور ماه مجمع الجزایر پورتوریکو واقع در دریای کارائیب را درهم نوردید و خسارات فراوانی به بارآورد. مجمع الجزایر پورتوریکو جزو نواحی تحت حاکمیت دولت فدرال آمریکا است.
نظرات بینندگان