arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۸۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۳ - ۱۲ مهر ۱۳۹۶

میزبانی: چون دوپینگ نکردم، به تیم ملی دعوت نشدم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ملی پوش سابق تیم ملی دوچرخه سواری گفت: به دلیل آن که دوپینگ نکرده بودم به تیم ملی دعوت نشدم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان قادر میزبانی ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان در گفت و گو با رادیو گفت: من چندین سال است که نسبت به دوپینگ معترض هستم. از سال ۲۰۰۷ نسبت به رشد دوپینگ معترض بوده ام و فریاد زدم که باید جلوی دوپینگ در دوچرخه سواری را بگیرید. گوش مسئولان فدراسیون بدهکار این اعتراضات نبود و می گفتند توانایی من پایین است، دیگر دوچرخه سواران سالم هستند و مشکل دوپینگ ندارند.کار به جایی رسیده است که فدراسیون کمیته مبارزه با دوپینگ تشکیل داده است و از رکابزنان تست سلامت می گیرد.

میزبانی افزود: به اندازه ای وضعیت خراب است که گرفتن تست سلامت هم فایده ای ندارد. البته من موافق مبارزه با دوپینگ هستم به شرط اینکه همه چیز شفاف باشد.

او تصریح کرد: بیشترین لطمه از دوپینگ را من دیدم و حق من بیشتر از هر کسی ضایع شده است. مبارزه با دوپینگ باید مستند، عادلانه و واقعی باشد و تنها به دلیل صلاحدید و باندبازی صورت نگیرد. هر شخصی که دوپینگ کرد باید اسمش منتشر شود. ملاحظه و محافظه کاری جایز نیست.

میزبانی تاکید کرد: در اردوها باید هر هفته تست دوپینگ گرفته شود. در اردوی انتخابی بازی های آسیایی شرطی گذاشته شد و مورد قبول مسئولان فدراسیون قرار گرفت مبنی بر اینکه هر هفته تست دوپینگ گرفته شود. اما در این اردوها تستی گرفته نشد و با این شرایط انتخاب نشدن من برای  حضور در تیم ملی قابل پیش بینی بود. زمانی که اعتراض کردم مربی وقت تیم ملی به من گفت شما هم می توانستید از این مواد استفاده کنید. این درحالی است که مقتدای ما حضرت علی (ع) است و برای سلامتی و اشاعه جوانمردی ورزش تلاش می کنیم. ترجیح می دهم به منزل بروم تا دوپینگ کنم و در تیم باقی بمانم.
نظرات بینندگان