arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۶۸۷۵۱
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۲ - ۱۳ مهر ۱۳۹۶

برخورد صاعقه باعث مرگ چوپان 23 ساله شد

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان گفت: برخورد صاعقه با چوپان اهل روستای شهید آباد موجب مرگ جوان 23 ساله شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان گفت: برخورد صاعقه با چوپان اهل روستای شهید آباد موجب مرگ جوان 23 ساله شد.

«علیرضا زراعتچی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این‌که این حادثه دیروز  در ساعت 16:43 دقیقه به وقوع پیوست، گفت: با اولین تماس با مرکز اورژانس  همکاران از پایگاه فوریت‌های پزشکی زرین‌رود اعزام شدند که به‌علت شدت آسیب جوان ۲۳ ساله در دم فوت کرده بود.

وی ادامه داد: به‌علت نداشتن علائم قطعی فوت، همکاران پس از رسیدن به محل حادثه اقدام به احیای قلبی ریوی کردند و پس از انجام این اقدامات فرد را به درمانگاه زرین‌رود منتقل کردند و در آنجا فوت توسط پزشک تایید شد.

وی همچنین از اعزام اورژانس بالگرد برای نجات جان مصدوم سقوط کرده از درخت خبر داد و گفت: این حادثه ظهر دیروز در ساعت 12:50 در روستای علی‌آباد (تهم) اتفاق افتاده است که طی این حادثه مردی 60 ساله که به‌علت سقوط از بالای درخت دچار MPT ترومای سینه، کمر، فمور، شکستگی فک و ... شده بود، پس از اقدامات درمانی اولیه توسط آمبولانس پایگاه تهم مصدوم به روستای تهم انتقال و به بالگرد تحویل شد.

نظرات بینندگان