arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۰ - ۱۹ مهر ۱۳۹۶

مهدی طارمی درخواست تعلیق حکم کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پرسپولیس و مهدی طارمی در دو پرونده‌ی جداگانه اعتراض خود را روانه دادگاه بین المللی کردند و این اعتراض ثبت شد.

به گزارش انتخاب، با توجه به شکایت ریزه اسپور از پرسپولیس و مهدی طارمی با ادعای مبنی بر تخلف در قرارداد با این باشگاه، فیفا در حکم اولیه خود محرومیت‌هایی را متوجه طرف ایرانی کرد.

مهدی طارمی درخواست تعلیق حکم کرد

مهدی طارمی به واسطه این حکم به دلیل بی‌اعتنایی به قراردادش با ریزه اسپور و عقد قرارداد با پرسپولیس به ۴ ماه محرومیت و پرداخت ۷۸۹۵۰۰ یورو جریمه نقدی مواجه شد. باشگاه پرسپولیس نیز با محرومیت از دو پنجره‌ی نقل و انتقالاتی مواجه شد که این اتفاق در نهایت باعث اعتراض مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس به دادگاه CAS شد.

شکایت طرف ایرانی لحظاتی پیش در دادگاه بین المللی CAS ثبت شد و به زودی در خصوص آن تصمیم نهایی اعلام خواهد شد.

در این ارتباط دادگاه CAS به زودی اعلام خواهد کرد که این پرونده نیاز به یک داور یا سه داور خواهد داشت تا در نهایت رای نهایی در خصوص آن صادر شود.

در عین حال، شخص مهدی طارمی  ضمن اعتراض به رای صادره و درخواست پیگیری آن، در شرایط فعلی درخواست تعلیق این حکم را داده است تا در زمان باقیمانده تا اعلام حکم نهایی بتواند تیمش را همراهی کند. در صورتی که با این درخواست مهدی طارمی موافقت شود این بازیکن قادر خواهد بود در بازی‌های پیش‌رو تا صدور حکم درباره این شکایت ریزه اسپور در ترکیب تیم ملی و پرسپولیس به میدان برود.

پرسپولیسی ها در صورت همکاری دادگاه عالی ورزش و رسیدگی به فرجام خواهی امیدوارند از مهدی طارمی در بازی با الهلال استفاده کنند.
منبع: ورزش3
نظرات بینندگان