arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۰۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۸ - ۲۲ مهر ۱۳۹۶

نام واقعی ایوانکا ترامپ چیست؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به نظر می‌رسد «ایوانکا ترامپ» نام واقعی دختر رئیس‌جمهور آمریکا نیست.

به گزارش انتخاب به نقل از وبسایت «بیزنس اینسایدر»، نام واقعی دختر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا «ایوانکا» نیست. نام واقعی وی همانند مادرش «ایوانا» است. درواقع ایوانکا نام مستعار «ایوانا» در جمهوری چک محسوب می شود.

لازم به ذکر است که نام پسر دونالد ترامپ هم «دونالد ترامپ جونیور» است. درواقع هم ایوانا ترامپ، همسر اول دونالد ترامپ و هم خود دونالد ترامپ اسامی خود را روی فرزندانشان گذاشته اند.

در سال ۲۰۱۰، ایوانکا ترامپ در حساب توییتر خود به این مسئله اشاره کرده بود. وی نوشت: «نام واقعی من ایوانا است. در جمهوری چک ایوانکا همانند نام مستعار برای ایوانا می ماند.»

ایوانکا ترامپ دختر دونالد ترامپ و ایوانا ترامپ است. ایوانا ترامپ، همسر سابق رئیس جمهور آمریکا این روزها به دلیل انتشار کتاب خاطراتش با عنوان «بزرگ کردن ترامپ» و مصاحبه با شبکه های مختلف خبرساز شده است. ایوانا ترامپ همچنین در یکی از مصاحبه هایش اعلام کرد او بانوی اول آمریکاست نه ملانیا ترامپ.

ایوانا ترامپ همچنین در مصاحبه با شبکه «سی بی اس» اعلام کرد که همچنان هفته ای یک بار با دونالد ترامپ تلفنی گفتگو می کند و دونالد ترامپ هم برای ارسال پیام در حساب توییتر با وی مشورت می‌کند.

منبع: تسنیم
برچسب ها: ایوانکا ترامپ
نظرات بینندگان