arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۱۲۹۰
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۰۷ - ۲۶ مهر ۱۳۹۶

برای جراحی این مادر نیازمند همت کنید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

این مادر ۳۳ساله ای که سرپرستی دو فرزندش را عهده دار است دارای مشکل افتادگی مثانه ودچار پارگی رحم شده است .باید فورا جراحی شود اما وضعیت مالی بسیار ضعیف ونداشتن درآمد مالی تاکنون اجازه درمان را به ایشان نداشته است.

وضعیت مالی اشان به حدی ضعیف است که حتی برای تامین هزینه های روزمره زندگی خود ودو فرزند تحت تکفلش سخت درمضیقه است . ازاینرو امکان تامین مبلغ سه میلیون تومان هزینه درمان برایش وجود ندارد.

خانواده دیگری راه هم می شناسیم که نان  آور خانواده به بیمای “ام اس ” مبتلا شده واین بیماری وضعیت روحی وروانی خانواده را کلا به هم ریخته است .

تازه بچه دار شده اند و مستاجر هم هستند ،هزینه های خانواده اشان از راه اسنپ تامین می شود .چندروزیست در بیمارستان بستری شده و مدتیست بعلت عدم درآمد قسط ماشین وکرایه منزلشان هم به تاخیر افتاده و فشار مضاعفی بر خانواده وارد شده است.

پزشک معالج آمپولی را برایشان تجویز کرده اند که با تزریق آن به احتمال ۹۰درصد از بیماری خلاصی می یابد .هزینه تامین آمپول وآزمایش گفتن از نخاع وی حدودا ۲میلیون تومان برآورد شده است .حقیقتا تامین این مبلغ که بتوان با آن نان آور خانواده را به زندگی بازگرداند امکان پذیر نیست .

ما می خواهیم به کمک شما مبللغ ۵میلیون تومان را جمع آوری کنیم تا ازاین طریق دوخانواده را به زندگی بازگردانیم.

تنها بایاری شما می توانیم شادی را به خانواده محرومین هدیه کنیم

شماره حسابها

شماره کارت بانک ملت:۶۱۰۴۳۳۷۷۴۰۰۹۲۶۵۳
شماره حساب بانک ملت:۵۸۹۸۷۷۱۴۶۵
شماره کارت بانک ملی : ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۴۲۴۵۴
شماره حساب بانک ملی :۰۲۱۹۹۳۴۰۱۰۰۰۰
شماره شباIR310120020000005898771465
 
 
بصورت آنلاین هم میتوانید کمک کنید

 

نظرات بینندگان