arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۲۸۳۰
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۶

واکنش رضایی به حضور ملی‌پوش کشتی در پادگان: باعث تاسف است/ این اتفاقات به تیم ملی ضربه می‌زند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید در واکنش به غیبت علیرضا کریمی در اردوی تیم ملی بدلیل حضور در پادگان گفت:در این شرایط حساس آماده سازی اینگونه حواشی به ضرر تیم ملی تمام می‌شود.

علیرضا رضایی در گفتگو با ایسنا، درباره تنبیه عجیب علیرضا کریمی آزادکار وزن 86 کیلوگرم تیم ملی امید و حضور این کشتی‌گیر در پادگان محل خدمتش اظهار کرد: واقعا نمی‌دانم چه بگویم.این اتفاق باعث تاسف است.در این شرایط حساس آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی و در فاصله یک ماه مانده تا این رقابت‌ها وقوع چنین اتفاقی باعث ضربه به تیم ملی خواهد شد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید افزود: بدنبال درخواست مصطفی علیزاده سرمربی تیم ایزی پایپ کاشان و به جهت اهمیت حضور علیرضا کریمی در اردوی آماده‌سازی تیم ملی، با حضور این کشتی‌گیر تنها در یک مبارزه برای تیم ایزی پایپ در لیگ موافقت کردم که وی نیز قرارداد خود را بر اساس حضور در یک کشتی منعقد کرد.

وی تصریح کرد:بر اساس شرایط کشتی‌گیران حاضر در اردوی تیم ملی، نسبت به حضور آن‌ها در رقابت‌های لیگ موافقت کردم و کشتی‌گیران دیگر نیز بر اساس شرایطی که کادر فنی تیم ملی صلاح دید توانستند برای تیم بیمه رازی نیز در لیگ کشتی بگیرند.کریمی نیز با توافق دو تیم رعد پدافند هوایی و ایزی پایپ و موافقت من جواز حضور در یک مبارزه را بدست آورد.

رضایی در پایان گفت: امیدوارم این موضوع هر چه سریعتر حل و فصل شود و این کشتی‌گیر به اردوی تیم ملی اضافه شود.

نظرات بینندگان