arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۷ - ۰۶ بهمن ۱۳۸۹

زني 30 دقيقه پس از ازدواج فوت كرد!

«جين استيون سون» كه مبتلا به سرطان پيشرفته بود، روز گذشته بر روي تخت بيمارستان آخرين وصيت خود را از خانواده‌اش درخواست كرد. او مي‌خواست با نامزدش كه 30 سال در انتظارش بود، ازدواج كند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
يكي از روزنامه‌هاي دولتي انگلستان اعلام كرد: يك زن نيم ساعت پس از ازدواج با نامزد خود و برگزاري مراسم عروسي در بيمارستان فوت كرد.

به گزارش ايسنا، «جين استيون سون» كه مبتلا به سرطان پيشرفته بود، روز گذشته بر روي تخت بيمارستان آخرين وصيت خود را از خانواده‌اش درخواست كرد. او مي‌خواست با نامزدش كه 30 سال در انتظارش بود، ازدواج كند.

به گزارش ايسنا، «ديويد نيكلاس» 60 ساله نامزد اين زن در مصاحبه‌اي با روزنامه‌ ديلي ميل اعلام كرد: روز گذشته از بيمارستان منطقه «لينكلن شاير» با من تماس گرفتند و از من خواستند تا با دسته گل و دو حلقه به ديدار نامزدم بروم. من هم اين كار را انجام داده و مراسم عروسي را بر روي تخت بيمارستان و با حضور كشيش منطقه برگزار كرديم، اما متاسفانه «جين» به دليل بيماري‌اش نيم ساعت پس از مراسم جان خود را از دست داد. اين آخرين خواسته‌اش بود.

اين مرد در ادامه خاطر نشان كرد: 30 سال پيش به دليل مشكلاتي كه خانواده‌ها با هم داشتند و مسايل ديگري موفق نشديم با هم ازدواج كنيم.
نظرات بینندگان