arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۱ - ۰۵ آبان ۱۳۹۶

توصیه‌های پلیس فتا به زائران اربعین: مفقودی موبایل را به اولین موکب ایرانیان اطلاع دهید

رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه از زائران اربعین خواست با توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس از بروز هرگونه مشکل جلوگیری کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه از زائران اربعین خواست با توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس از بروز هرگونه مشکل جلوگیری کنند.

به گزارش «انتخاب»، سرهنگ «علی کریمی» گفت: ممکن است افرادی در زمان راهپیمایی اربعین با نیت سوء دست به اعمال مجرمانه و یا کلاهبرداری بزنند، از این‌رو لازم است زائران حتماً هشدارهای پلیس فتا را جدی بگیرند تا دچار مشکل نشوند.

وی با اشاره به این‌که به‌همراه داشتن تلفن همراه و دوربین از سوی زائران مانعی ندارد، گفت: همراه داشتن این وسایل در حرم‌ها و اماکن زیارتی و تصویربرداری از پایانه‌های مرزی، ستون‌های نظامی در جاده‌ها، اماکن نظامی، ایست بازرسی و نظایر آن مطلقاً ممنوع است.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه افزود: در صورت مفقود شدن تلفن همراه خود در موکب‌ها، موضوع را به مسئول موکب و یا به اولین موکب ایرانیان اطلاع دهید.

کریمی با تأکید بر این‌که افراد هرگز از تلفن همراه افراد ناشناس برای برقراری ارتباط استفاده نکنند، خاطرنشان کرد: در مواقعی که زوار نیاز ضروری به استفاده از تلفن همراه دارند، از تلفن همراه افراد مطمئن استفاده کرده و پس از تماس شماره را از حافظه تلفن حذف کنند.

وی با آرزوی سفری امن همراه با سلامت برای همه زائران ابا عبدالله الحسین(ع) یادآور شد: زائران در صورت مواجه و یا مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

برچسب ها: پلیس فتا ، موکب ، گوشی
نظرات بینندگان