arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۵ - ۰۸ آبان ۱۳۹۶

اظهار نظر جنجالی موراتا در مورد رئال مادرید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهاجم چلسی از بازگشتش به رئال مادرید ابراز پشیمانی کرد و آن را یک اشتباه دانست.

به‌ گزارش ‌انتخاب ‌به نقل از آس، آلوارو موراتا در مصاحبه‌ای با گاتزتا دلواسپورت، درباره بازگشتش به رئال مادرید، ایتالیا، پیوستن به چلسی و رابطه‌اش با آنتونیو کونته صحبت کرد. مهاجم چلسی گفت‌: میان دو باشگاه یوونتوس و رئال مادرید درباره من توافق‌هایی وجود داشت که باید به آن احترام گذاشت. در حالی دوباره به مادرید بازگشتم که آماده حضور در ترکیب اصلی بودم اما با من مثل یک بچه رفتار کردند.

اظهار نظر جنجالی موراتا در مورد رئال مادرید

مهاجم ‌اسپانیایی در ادامه‌ افزود: زمانی که به ایتالیا رسیدم مانند یک پسر بچه بودم اما در زمان بازگشت به یک بازیکن واقعی تبدیل شده بودم. هیچگاه دوست نداشتم ایتالیا و یوونتوس را ترک کنم. خیلی دلم برای ایتالیا تنگ شده است. همسرم دوست دارد در ‌اسپانیا زندگی کنیم اما من زندگی در ایتالیا را دوست دارم.

موراتا درباره انتخاب چلسی و بازی در انگلیس اظهار کرد: به خاطر حضور آنتونیو کونته چنین تصمیمی را گرفتم. مذاکرات برای این جا به جایی از بهار سال جاری آغاز شده بود و در نهایت من به لندن رفتم.

بازیکن ‌اسپانیایی در مورد تفاوت سه لیگ ‌اسپانیا، ایتالیا و انگلیس گفت‌: در اسپانیا تاکتیک حرف اول را می‌زند. در ایتالیا نیز این چنین است اما کیفیت نیز حفظ می‌شود. در انگلیس بیش از همه قدرت جسمانی خود را نشان می‌دهد. بازی کردن در ایتالیا از همه سخت‌تر است. تیم‌ها سازماندهی شده هستند و مدافعان خوبی در آنها بازی می‌کنند.

موراتا درباره شرایطش در لندن اظهار کرد: کونته را می‌شناختم و به همین خاطر به راحتی با روش او سازگاری پیدا کردم. سپس به خوبی دوستانم (هم‌تیمی‌هایم) از من استقبال کردند. بازیکنان اسپانیایی زیادی در چلسی مانند سسار آسپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو، سسک فابرگاس و پدرو رودریگس بازی می‌کنند . علاوه بر این همسرم به همراه من به لندن آمد.

او به رابطه خوبش با کونته اشاره کرد و گفت‌: کونته سرمربی فوق‌العاده‌ای است اما بیش از حد از توانایی بازیکنانش استفاده می‌کند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان