arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۰۹ - ۲۰ آبان ۱۳۹۶

روزنامه اصولگرا: حساسیت داخلی به تیتر کیهان باعث توجه رسانه‌های عربی و غربی شد / چرا با آنها که از حصر می نویسند برخورد نمی شود؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روزنامه سیاست روز نوشت: برخورد با روزنامه کیهان براساس قانون هر حکمی که صادر شده باشد، لازم‌الاجراست، اما آیا با دیگر موارد نیز چنین برخوردی شده است؟

آیا با آنهایی که حضور ایران را در بحران غرب آسیا، به خطر انداختن امنیت ملی دانستند، برخورد شد؟ آیا آنهایی که در روزنامه خود، خبر شهادت سردار همدانی از فرماندهان دوران دفاع‌مقدس در سوریه را اینگونه تیتر زدند؛ «سرتیپ حسین همدانی در سوریه کشته شد» برخورد جدی صورت گرفت؟!

آیا آنهایی که مصوبه شورای عالی امنیت ملی کشور را درباره حکم حصر سران فتنه نمی‌پذیرند و مدام این موضوع را در رسانه‌‌های خود و سخنانشان مطرح می‌کنند، نادیده گرفتن و تضعیف امنیت ملی تلقی نمی‌شود؟!

از این دست مثال‌‌ها را بسیار می‌توان اشاره کرد، از تخریب سپاه گرفته تا زیر سوال بردن پیشرفت‌‌های موشکی و حتی رشادت‌‌ها، خدمات و تدبیر سردار قاسم سلیمانی که توانسته است بحرانی که علیه ایران ساخته شده بود، به طرف مقابل بازگرداند. باید در موضوع امنیت ملی یک هماهنگی، انسجام و وحدت رویه وجود داشته باشد که آیا با توجه به همه دشمنی‌‌های آل‌سعود علیه ایران، رسانه‌‌های روشنگر و انقلابی کشور حق این را دارند به این رژیم بتازند یا نه!

ناگفته نماند تیتر و گزارش روزنامه کیهان به خاطر حساسیتی که به آن نشان داده شد، باعث توجه ویژه رسانه‌های عربی و غربی گردید. اگر چنین واکنشی در داخل به آن نمی‌شد،‌ تنها به عنوان یک تیتر و گزارش رسانه‌ای تلقی می‌شد.

نظرات بینندگان