arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۰۱۲۲
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۰ - ۰۷ آذر ۱۳۹۶

اسرائیل به روسیه: به نتایج نشست سوچی و آتش‌بس در سوریه متعهد نیستیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اسرائیل به روسیه: به نتایج نشست سوچی و آتش‌بس در سوریه متعهد نیستیم

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که در جریان مذاکرات مقامات این رژیم با رئیس سازمان اطلاعات روسیه اعلام شد که تل‌آویو نه به توافقات آتش‌بس و نه به نشست سران در سوچی پایبند نیست.

به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که سرگئی ناریشکین، رئیس دستگاه اطلاعات روسیه پنجشنبه گذشته وارد فلسطین اشغالی شد و با مسئولان رژیم صهیونیستی درخصوص آتش‌بس در جنوب سوریه گفت‌وگو کرد.

شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، سرگئی ناریشکین را برای مذاکره با مقامات اسرائیلی پیرامون مساله سوریه فرستاده بود.

این شبکه اسرائیلی اعلام کرد که رئیس دستگاه اطلاعات روسیه در جریان سفر خود مذاکراتی پیرامون آتش‌بس در سوریه داشت و با آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و یوسی کوهن، رئیس موساد و مئیر بن شابات، مشاور امنیت داخلی در دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

ناریشکین یک روز پس از نشست سران سوچی میان پوتین و همتایان ترکیه‌ای و ایرانی‌اش وارد اراضی اشغالی شد.

شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز از کارمندان اسرائیلی که از جریان این سفر آگاه بودند، نقل کرد: ما به وی اطلاع داده‌ایم که نه به توافق آتش‌بس و نه به نشست سران در سوچی پایبند نیستیم و هرگونه تهدیدی که از طرف سوریه علیه اسرائیل صورت بگیرد، با اقدام نظامی به آن پاسخ خواهیم داد.

برچسب ها: روسیه ، اسراییل ، سوریه ، سوچی
نظرات بینندگان