arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۵ - ۰۸ آذر ۱۳۹۶

«لیدی برد» 100 درصد امتیاز مثبت منتقدان را به دست آورد

فیلم تحسین شده «لیدی برد» (Lady Bird) با بازی سرشا رونان با کسب 100 درصد امتیاز مثبت در سایت راتن تومیتوز که متعلق به نظرسنجی منتقدان حرفه‌ای فیلم است رکوردی تاریخی را به ثبت رساند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فیلم تحسین شده «لیدی برد» (Lady Bird) با بازی سرشا رونان با کسب 100 درصد امتیاز مثبت در سایت راتن تومیتوز که متعلق به نظرسنجی منتقدان حرفه‌ای فیلم است رکوردی تاریخی را به ثبت رساند. این درام کمدی مستقل موفق شد از «داستان اسباب بازی 2» که سال‌های سال رکورددار دریافت بیش‌ترین تعداد نقد مثبت بود عبور کند و تحسین‌شده‌ترین فیلم تاریخ راتن تومیتوز شود. «همشهری کین»، «همه چیز درباره ایو»، «آواز در باران»، «هفت سامورایی» و «دوازده مرد خشمگین» همگی از جمله فیلم‌های کلاسیکی هستند که بالاترین امتیاز راتن تومیتوز یعنی 100 درصد را دریافت کرده‌اند.

به گزارش انتخاب به نقل از آی ‌سینما، تا سال‌های سال، تنها یک فیلم بر سایرین پادشاهی می‌کرد و آن هم «داستان اسباب بازی 2» بود؛ دنباله‌ای بر انیمیشن پرطرفدار «داستان اسباب‌بازی» که سال 1999 اکران شد و با کسب امتیاز 100 درصد از سوی منتقدان راتن تومیتوز رکوردی تاریخی را به ثبت رساند. تاکنون 170 نقد مثبت درباره این دنباله سینمایی در سایت نظرسنجی راتن تومیتوز منتشر شده است.

«لیدی برد» 100 درصد امتیاز مثبت منتقدان را به دست آورد

گرتا گرویگ نویسنده و کارگردان «لیدی برد» در واکنش به این خبر گفته است: «ما از دل و جان برای این فیلم مایه گذاشتیم و آخرین گام در ساخت فیلم هنری تقدیم کردن فیلم به مخاطبان و منتقدان فیلم است؛ تا جایی‌که چنین استقبال گرمی برای ما در حکم رویایی بود که به حقیقت پیوست. از تک تک کسانی که فیلم ما را دیده‌اند و نقدهای اندیشمندانه‌ای درباره‌اش نوشته‌اند کمال تشکر را دارم.»

البته که هر لحظه این امکان وجود دارد «لیدی برد» از جایگاه کنونی‌اش سقوط کند و فیلم دیگری جایش را بگیرد، چرا که فیلم به زودی در بریتانیا اکران می‌شود و منتقدان بیش‌تری نقدهای‌شان را درباره آن منتشر خواهند کرد – حتی یک نقد منفی می‌تواند این موفقیت ارزشمند را خراب کند یا به عکس، هر نقد مثبت جدیدی که درباره «لیدی برد» نوشته و منتشر شود به موفقیت این فیلم مستقل خواهد افزود.

نظرات بینندگان