arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۰۴۲۹
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۷ - ۰۸ آذر ۱۳۹۶

برگزاری نوزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان با عاملیت بانک شهر

بانک شهر حامی نمایشگاه‌های کتاب در سراسر کشور است و در این راستا در سال جاری تاکنون در منطقه یک کشور، دو نمایشگاه کتاب در خراسان جنوبی و خراسان شمالی برگزار کرده است و سومین نمایشگاه نیز در مشهد برگزار می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس سرپرستی منطقه یک بانک شهر از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان از نهم آذر در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبر داد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمدرضا صبوری با اعلام این خبر اظهار کرد: این نمایشگاه که با حمایت بانک شهر برگزار می‌شود تا روز 15 آذرماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه به جهت رفاه حال غرفه‌داران و بازدید کنندگان این نمایشگاه، بانک شهر اقدام به ارائه خدمات بانکی متفاوتی کرده است، تصریح کرد: در این راستا بانک شهر با استقرار 2 دستگاه شهرنت، 3 دستگاه ATM سالنی، 1 دستگاه خودروی سیار ATM و 12 باجه فعال حضور پر رنگ در نوزدهمین نمایشگاه کتاب مشهد خواهد داشت.

صبوری در ادامه افزود: بانک شهر حامی نمایشگاه‌های کتاب در سراسر کشور است و در این راستا در سال جاری تاکنون در منطقه یک کشور، دو نمایشگاه کتاب در خراسان جنوبی و خراسان شمالی برگزار کرده است و سومین نمایشگاه نیز در مشهد برگزار می‌شود.

براین اساس، ساعت بازدید نوزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان از 10 الی 21 اعلام شده است.