arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۲۱ - ۱۰ آذر ۱۳۹۶

یک مغازه‌دار زیر یخچال مغازه‌ خود جان باخت

سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: صاحب یک مغازه در خیابان شهید مدنی بر اثر سقوط یخچال و قرار گرفتن زیر آن جان خود را از دست داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: صاحب یک مغازه در خیابان شهید مدنی بر اثر سقوط یخچال و قرار گرفتن زیر آن جان خود را از دست داد.

به گزارش انتخاب، سید جلال ملکی با اعلام خبر حادثه مرگبار در خیابان شهید مدنی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 8:54 صبح امروز یک مورد حادثه افتادن شیء سنگین بر روی یک فرد در خیابان شهید مدنی، خیابان قاسمی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک مغازه مرغ‌فروشی و پروتئینی به وسعت 15 متر بود؛ در ابتدای روز کاسب مغازه که فرد حدودا شصت ساله‌ای بود قصد داشت یخچال بزرگ مغازه که متحرک بود را بر روی ریلها حرکت دهد و در جای خود مستقر کند که به یک‌باره یخچال سمت پیاده‌رو و بیرون مغازه واژگون شده و این فرد زیر یخچال کاملاً محبوس شده بود.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در محل حاضر شده و به سرعت عملیات را آغاز کرد و پس از دقایقی موفق شدند این فرد را از زیر یخچال سنگین خارج کنند که پس از حضور عوامل اورژانس و معاینات اولیه مشخص شد وی بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

وی متذکر شد: در نهایت محل حادثه تحویل عوامل انتظامی شد و عملیات به پایان رسید.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان