arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۴ - ۱۲ آذر ۱۳۹۶

دوستی این ستاره‌ها منجر به ازدواج شد

حتما شما هم در اطراف تان دیده اید که برخی از رابطه های معمولی تبدیل به رابطه ای عاشقانه و در نهایت ازدواج می شوند. این قضیه در میان ستارگان هم به وفور اتفاق می افتد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حتما شما هم در اطراف تان دیده اید که برخی از رابطه های معمولی تبدیل به رابطه ای عاشقانه و در نهایت ازدواج می شوند. این قضیه در میان ستارگان هم به وفور اتفاق می افتد.

به گزارش انتخاب به نقل از برترین ها، ترجمه از پردیس بختیاری: حتما شما هم در اطراف تان دیده اید که برخی از رابطه های معمولی تبدیل به رابطه ای عاشقانه و در نهایت ازدواج می شوند. این قضیه در میان ستارگان هم به وفور اتفاق می افتد. به عنوان مثال بسیاری از آنها سالیان سال همدیگر را می شناختند اما پس از مدتی جرقه های عشق میان شان شعله ور و رابطه آنها به ازدواج منتهی شد. اگر شما هم دوست دارید بدانید که کدام ستاره ها قبل از ازدواج شان، تنها دوستانی معمولی برای هم بوده اند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.


شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون

دوستی این ستاره‌ها منجر به ازدواج شد

شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون از سالها قبل از ازدواج شان با هم دوست بوده اند. در واقع آنها در یک خوابگاه دانشجویی در اسکاتلند زندگی می کردند و دوستان مشترکی داشتند، از این رو بسیاری از فعالیت های گروهی خود را با هم انجام می دادند. اگرچه آنها در سال 2007 یک بار از هم جدا شدند اما بار دیگر بهم بازگشتند و در نهایت در سال 2011 ازدواج کردند. حال آنها صاحب دو فرزند هستند، در حالی که سومین فرزندشان نیز در راه است.


میلا کونیس و اشتون کوچر

دوستی این ستاره‌ها منجر به ازدواج شد

میلا کونیس و اشتون کوچر مدت ها قبل از این که رابطه عاطفی خود را آغاز کنند، همدیگر را می شناختند. آنها حتی زمانی که در کنار یکدیگر در حال بازی در یک مجموعه کمدی بودند نیز هیچ احساسی بهم نداشتند. کوچر حتی در مصاحبه ای گفت که میلا را به چشم یک خواهر کوچک تر نگاه می کند.

اما در سال 2012 بود که همه چیز تغییر کرد. آنها در یک میهمانی همدیگر را ملاقات کردند و از همانجا اولین شعله های عشق میان شان پا گرفت به طوری که در سال 2015 با یکدیگر ازدواج کردند. حال آنها صاحب 2 فرزند، یک دختر و یک پسر، هستند.


بلیک لایولی و رایان رینولدز

دوستی این ستاره‌ها منجر به ازدواج شد

این زوج محبوب، از سال 2011 یعنی زمانی که در فیلم «Green Lantern» بازی می کردند، با هم دوست بودند. البته در آن زمان رایان با اسکارلت جوهانسون ازدواج کرده بود و بلیک با پن بدجلی قرار ملاقات می گذاشت اما درست 1 سال پس از فیلمبرداری، زمانی که هر دوی آنها مجرد بودند، رابطه عاشقانه خود را آغاز و در نهایت در سال 2012 باهم ازدواج کردند و حال صاحب 2 فرزند هستند.


بیانسه و جی زی

دوستی این ستاره‌ها منجر به ازدواج شد

قبل از این که بیانسه و جی زی تبدیل به مشهورترین زوج دنیای موسیقی شوند، تنها دو دوست معمولی برای هم بودند. به گفته بیانسه آنها همدیگر را در سن 18 سالگی ملاقات کردند اما یک سال بعد بود که رابطه معمولی آنها تبدیل به رابطه ای رمانتیک شد. آنها در سال 2008 با یکدیگر ازدواج کردند و حال صاحب یک دختر به نام بلو آیوی و دو فرزند دوقلوی دیگر هستند.


کیم کارداشیان و کانیه وست

دوستی این ستاره‌ها منجر به ازدواج شد

کیم کارداشیان و کانیه وست به مدت 9 سال با یکدیگر دوست بودند اما در سال 2012، زمانی که کیم از همسر دومش کریس هامفریز طلاق گرفت، رابطه معمولی آنها مبدل به رابطه ای رمانتیک شد. آنها به سرعت با یکدیگر ازدواج کردند و در سال 2013 صاحب اولین فرزند خود به نام نورث وست، شدند. این زوج مشهور اکنون 2 فرزند داشته و انتظار سومین فرزند خود را می کشند.


جسیکا آلبا و کش وارن

دوستی این ستاره‌ها منجر به ازدواج شد

به گفته جسیکا آلبا، او و کش وارن به مدت 10 سال قبل از ازدواج شان، یکدیگر را می شناختند. جسیکا آلبا می گوید: «من از لحظه اولی که کش را دیدن عاشقش شدم. به اعتقاد من عشق در نگاه اول صحت دارد، اما من در آن زمان در رابطه عاطفی دیگری به سر می بردم، به همین دلیل رابطه ما پس از این که من از نامزدم جدا شدم، آغاز یافت.» این زوج در سال 2008 با هم ازدواج کردند و حال صاحب 2 فرزند دختر هستند.


سارا میشل گلر و فردی پرینز

دوستی این ستاره‌ها منجر به ازدواج شد

سارا میشل گلر و فردی پرینز یکدیگر را در سال 1997 در مجموعه « I Know What You Did Last Summer» ملاقات کردند اما تا 3 سال بعد هیچ رابطه عاشقانه ای میان شان نبود. در واقع رابطه رمانتیک آنها تصادفی شکل گرفت. به گفته سارا: «ما به همراه یکی دیگر از دوستان مشترک مان در رستورانی قرار داشتیم که ناگهان دوست مان خبر داد که نمی تواند سر قرار حاضر شود. اما ما دو نفر تصمیم گرفتیم که به سر قرار برویم. از همانجا بود که رابطه ای عاشقانه میان ما شکل گرفت.» آنها در سال 2012 با یکدیگر ازدواج کردند و حال دو فرزند دارند.


ویل اسمیت و جیدا پینکت اسمیت

دوستی این ستاره‌ها منجر به ازدواج شد

ویل اسمیت اولین بار همسرش را زمانی که برای بازی در «The Fresh Prince of Bel-Air» تست می داد، ملاقات کرد. اگر چه جیدا آن نقش را قبول نکرد اما آن دو دوستان خوبی برای هم شدند. جیدا می گوید: «پس از سالها آشنایی، یک شب ما به همراه دوستان مشترک مان برای شام با هم قرار گذاشتیم. آنجا بود که متوجه شدم او دیگر آن پسر بچه قبل نیست و حال تبدیل به یک مرد مسئولیت پذیر و پخته شده است. از همان جا بود که رابطه ما تغییر کرد و تبدیل به رابطه ای رمانتیک شد.»


راب کارداشیان و بلک چاینا

دوستی این ستاره‌ها منجر به ازدواج شد

راب کارداشیان و بلک چاینا در تولد 16 سالگی خواهر راب، کندال جنر، یکدیگر را ملاقات کردند. آنها ابتدا دوستانی معمولی برای هم بودند اما در نهایت رابطه ای عاشقانه میان شان شکل گرفت که به بدترین شکل ممکن هم بهم خورد. حاصل رابطه آنها فرزند دختری است که در سال 2016 به دنیا آمد.

نظرات بینندگان