arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۲۱۲۵
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۰۸ - ۱۸ آذر ۱۳۹۶

دستگیری عوامل آتش‌زدن درِ یکی از مساجد مشهد

معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد از دستگیری عوامل آتش‌زدن در یکی از مساجد مشهد توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد از دستگیری عوامل آتش‌زدن در یکی از مساجد مشهد توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد.

قاضی حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: طی روزهای اخیر دو هسته از عوامل فریب خورده که با انجام تحرکاتی مبادرت به وارد آوردن خسارت به اماکن عمومی در شهر مشهد نموده و با آتش‌زدن در یکی از مساجد موجب خدشه‌دار شدن عواطف مذهبی و اعتقادی همشهریان مؤمن و خداجوی مشهدالرضا (ع) شده بودند با همکاری نهادهای نظامی و انتظامی دستگیر شدند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت و توجه ویژه ریاست دادگستری استان خراسان رضوی و دادستان مرکز استان نسبت به این موضوع اقداماتی انجام پذیرفت.

حیدری تصریح کرد: اقدامات این افراد که ناراحتی مردم شریف و مؤمن مشهد را به دنبال داشت، سبب شد تا اداره کل اطلاعات استان پیگیری این موضوع را به طور جدی در دستور کار خود قرار داده و سربازان گمنام امام زمان(عج) با همکاری دیگر نهادهای امنیتی و انتظامی با اقدامات اطلاعاتی دقیق بتوانند این دو هسته را شناسایی و در نهایت در یک عملیات دقیق دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع تلاش بر این است که پرونده این افراد با نوع عملکردشان با دقت لازم بررسی و در اسرع وقت تعیین تکلیف نهایی می‌شود.

معاون دادستان مشهد با تأکید بر این‌که «فریب خوردگان این گونه اقدامات مذبوحانه باید بدانند نهادهای امنیتی و انتظامی هوشیارانه تمامی تحرکات دشمنان این نظام را رصد خواهند کرد»، خاطرنشان کرد: نهادهای امنیتی و انتظامی مسئول برقراری امنیت عمومی و نظم اجتماعی و دفاع از مقدسات و ارزش‌های اسلامی بوده و در صورت چنین تحرکاتی به طور جدی و قاطعانه با مسببان آن برخورد خواهند کرد.

برچسب ها: مسجد
نظرات بینندگان