arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۲۳۵۱
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۰۹ - ۱۹ آذر ۱۳۹۶

ترامپ در ادامه درگیری با رسانه ها: خبرنگار واشنگتن پست اخراج شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در ادامه سلسله جدال هایش با رسانه ها روز یکشنبه خواستار اخراج یکی از خبرنگاران روزنامه واشنگتن پست شد.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای هیل، ترامپ در توئیتی نوشت: «دیو ویگل» خبرنگار واشنگتن پست قبول کرد که عکسی که از محوطه تقریبا خالی از سخنرانی شب گذشته من در پنساکولا، جعلی بود. در واقع، (همانطور که تلویزیون هم نشان داد) او می دانست که آنجا پر از جمعیت بود. اخبار جعلی، او باید اخراج شود.
ترامپ یک ساعت قبل از این توئیت از ویگل خواسته بود تا آن عکس را از توئیترش حذف کرده و بابت آن عذرخواهی کند.
ویگل در توئیتر عذرخواهی کرده و آن عکس را حذف کرد.
رئیس جمهوری آمریکا که هیچ گاه با رسانه ها سر سازگاری نداشته است، از همان ابتدای ورود به کاخ سفید به استفاده از شبکه های اجتماعی برای ارتباط مستقیم با طرفدارانش روی آورد.
وی در ماه های گذشته بارها از عبارت «اخبار جعلی» در توصیف گزارش رسانه های آمریکا از پشت پرده وقایع کاخ سفید استفاده کرده است.
وی چندی پیش در اعتراض به گزارش های شبکه تلویزیونی سی‌.ان‌.ان برضد او و سیاست هایش، ویدئوی طنزی را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد که او را در حال ضربه فنی کردن فردی با لوگوی این شبکه نشان می داد، اقدامی که از سوی کاربران شبکه های اجتماعی و اصحاب رسانه، غیرحرفه ای و دور از شان یک مقام عالی رتبه سیاسی ارزیابی شد.
دامنه اختلافات وی با رسانه ها به جایی رسیده است که او امسال از حضور در ضیافت شام با خبرنگاران که هر ساله به میزبانی کاخ سفید برگزار می شود، خودداری کرد.

نظرات بینندگان