arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۰۹ - ۲۷ آذر ۱۳۹۶

به‌روزرسانی جدید: نقشه راه فرودگاه‌ها در نقشه اپل

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به‌روزرسانی جدید: نقشه راه فرودگاه‌ها در نقشه اپل

هم‌اکنون به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن اپل مپ، جزئیات و اطلاعات دقیقی از ۳۰ فرودگاه فعال در جهان به کاربران خود ارائه می‌دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت CNBC، شرکت اپل با به‌روزرسانی اپلیکیشن اپل مپ (نقشه اپل) در اوج تعطیلات سال نو میلادی و افزایش تعداد سفرهای هوایی در جهان، قصد دارد به مسافران و کاربران کمک کند تا بتوانند اماکن مختلف از جمله رستوران، سرویس‌های بهداشتی، گیت‌های بازرسی فرودگاهی و غیره را بر روی نقشه براحتی بیابند.

در صورتی که فرودگاه مورد نظر دارای چندین طبقه باشد، کاربران با استفاده از اپل مپ قادر خواهند بود طبقه مورد نیاز خود را پیدا کرده و به عبارتی دیگر، برای انجام کارهای ضروری خود دچار سردرگمی نشده و یا در فرودگاه گم نشوند.

این اپلیکیشن همچنین برای آن دسته از کسانی که همواره در پارکینگ های چندین طبقه فرودگاه‌ها گم می شوند و نمی دانند دقیقا باید در کدام طبقه بایستند یا به سمت کدام خروجی بروند، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

این اپلیکیشن قادر است جزئیات و اطلاعات دقیق ۳۰ فرودگاه فعال در جهان از جمله فرودگاه‌های بین المللی ایالات متحده امریکا و سایر نقاط جهان را به کاربران ارائه دهد.

نظرات بینندگان