arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۴۳۷۶
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۹ - ۲۹ آذر ۱۳۹۶

تاج: انتخابات مشکلی نداشت؛ معترضین از نزدیکان عزیزی خادم بودند / کفاشیان: ناظران رای‌ها را شمرده‌اند؛ از فصل بعد پخش تلویزیونی نخواهیم داشت

رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید به دلیل کمبود زمان آرای انتخابات روی تخته نوشته نشد. اوگفت که معترضین از نزدیکان عزیزی خادم بوده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تاج: انتخابات مشکلی نداشت؛ معترضین از نزدیکان عزیزی خادم بودند / کفاشیان: ناظران رای‌ها را شمرده‌اند؛ از فصل بعد پخش تلویزیونی نخواهیم داشت

رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید به دلیل کمبود زمان آرای انتخابات روی تخته نوشته نشد. اوگفت که معترضین از نزدیکان عزیزی خادم بوده‌اند.

به گزارش ایسنا، مهدی تاج بعد از جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران درباره اعتراض برخی افراد به نشمردن آرای انتخابات توضیح داد: طبق آیین‌نامه اعضای مجمع سه نفر را برای شمارش آرا انتخاب می‌کنند. سه نفر هم برای نظارت بر این سه نفر انتخاب می‌شوند. بنابراین 6 نفر برای شمارش آرا حضور داشتند که فکر می‌کنم تعدادی از این 6 نفر هم کسانی بودند که به عزیزی خادم رای دادند. هر دو کاندیدا عزیز هستند و می‌توانیم از آن‌ها در فوتبال استفاده کنیم. ما هم بالا نشسته‌ایم و نمی‌دانیم به چه کسانی رای می‌دهند.

او افزود: با توجه به اینکه یک ساعت از زمان مجمع گذشته بود، نتیجه را سریع اعلام کردند و بعد از دو سه بار شمردن آرا اعلام کردند آقای اسلامیان با 40 رای انتخاب شده است.

 

کفاشیان: ناظران رای‌ها را شمرده‌اند/ از فصل بعد پخش تلویزیونی نخواهیم داشت

نایب رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید از فصل بعد پخش تلویزیونی جای خود را به پخش اینترنتی خواهد داد.

علی کفاشیان نایب رییس فدراسیون فوتبال پس از پیان مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران حضور یافت و اظهار کرد: رای‌گیری هیچ مشکلی نداشته است. در تمام دنیا نظیر AFC و فیفا ناظرهای رای‌گیری را تایید می‌کنند و 3 نفر از اعضای بی‌طرف انتخاب می‌شوند. رای‌ها را می‌شمارند و آن‌ها را امضا می‌کنند و روی تخته می‌نویسند. همه رای‌ها موجود است و هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

او ادامه داد: چگونه می‌شود از قبل پیش‌بینی کرد. وقتی دو نفر کاندیدا می‌شوند، رای‌ها توسط ناظرین شمرده می‌شود و نتیجه اعلام می‌شود. نباید به این اعتراض‌ها توجه کرد.

کفاشیان دربار بودجه اعلام شده از طرف دولت گفت: طبق پیش‌بینی ما، بودجه فدراسیون 65 تا 70 میلیارد است. قطعا در برنامه در آینده این‌گونه خواهد بود که پول‌هایی که از باشگاه‌ها، فیفا و AFC می‌گیریم بیشتر خواهد بود. چیزی که نیاز داریم 100 میلیارد است ولی امسال سال خشکسالی ما بوده است. اگر ببینیم بودجه ما کفایت نمی‌کند، هزینه‌ها را کاهش می‌دهیم. نصف بودجه‌های مملکت به همین شکل است. مثلا نگاه می‌کنند اگر بودجه نتواند سه یا چهار ماه آخر را تامین کنند، هزینه ها را کم می‌کنند. مدیر درباره این تصمیم خواهد گرفت.

او درباره حق پخش تلویزیونی گفت: آقای سلطانی‌فر قول‌هایی داده است. ایشان گفتند که با تعامل حل خواهند شد ولی من نخواستم آن‌جا بگویم. ما ده سالی است که تعامل کرده‌ایم و باشگاه‌ها و فوتبال ما بخاطر همین تعامل در حال از بین رفتن هستند. باید اعلام کنند که اگر درست نشد، ما با زور وارد شویم. با این امکانات اینترنتی که آمده است می‌توانیم در این مقطع مقابل تلویزیون را بگیریم و خودمان روی پای خودمان بایستیم. از فصل بعد اینترنتی پخش خواهیم کرد و اطلاع‌رسانی خواهیم کرد و دیگر خبری از تلویزیون نخواهد بود. اگر باشگاه ها به این روال جلو بروند، فوتبال ما اذیت خواهد شد.

نظرات بینندگان