arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۶۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۱ - ۱۲ دی ۱۳۹۶

نشست فراکسیون امید با مسئولین امنیتی درباره اعتراضات اخیر

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از نشست صبح امروز شورای مرکزی این فراکسیون با حضور مسئولان امنیتی در خصوص اعتراضات اخیر در شهرهای کشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از نشست صبح امروز شورای مرکزی این فراکسیون با حضور مسئولان امنیتی در خصوص اعتراضات اخیر در شهرهای کشور خبر داد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مسئولان امنیتی مربوطه با حضور در جلسه صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون امید توضیحاتی راجع به اعتراضات اخیر ارائه کردند و اعضا نیز نظرات و دغدغه‌های خود را در این جلسه بیان کردند. سپس بیانیه‌ فراکسیون به تصویب شورای مرکزی رسید که در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

وی افزود: اعتراضات اخیر در چندین شهر و استان آغاز شده و شروع آن با شعارهایی علیه دولت در مشهد و بعد تهران بوده است. در حال حاضر هم دغدغه همه ما این است که اعتراضاتی که در قانون اساسی جایی برای بیانش پیش‌بینی شده به سمت ناامنی، اغتشاش و فرصت‌طلبی پیش نرود و برخی افراد نتوانند از این ماجرا سوء استفاده کنند و جامعه را به سمت خشونت ببرند.

پارسایی با تاکید بر ضرورت هوشیاری مردم خاطرنشان کرد: مردم مطالبات بحقی دارند ولی کسانی که اصلا دغدغه این کشور را ندارند بر این ماجرا موج‌سواری می‌کنند، همچنان که شاهد بودیم افرادی که مقابل مردم ما بودند و آنها را به رسمیت نمی‌شناختند از این ماجرا سوء استفاده می‌کنند.

سخنگوی فراکسیون امید در پایان با اشاره به فروکش کردن شدت اعتراضات از روز گذشته، ‌خاطرنشان کرد: در عین حال مسئولان امنیتی کشور در بحث‌های امنیتی، برنامه‌ها و آموزش‌هایی دارند که با مدارا برخورد کنند اما اگر افرادی دنبال بی‌نظمی و آشوب باشند با آنها برخورد خواهد شد.

نظرات بینندگان