arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۷۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۰ - ۱۹ دی ۱۳۹۶

جنجال در پی انتشار اظهارات پسر نتانیاهو درباره زد و بند اقتصادی پدرش

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی شب گذشته در حالی که در شرایط عادی نبود، اظهاراتی را به زبان آورد که باعث جنجال رسانه‌ای شده‌اند.

انتشار نوار صوتی اظهارات «یائیر نتانیاهو» پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در حالت مستی اطلاعات محرمانه‌ای را به زبان آورده، باعث جنجال رسانه‌ای برای پدرش شد.

شبکه 10 تلویزیون اسرائیل روز گذشته (دوشنبه) این نوار صوتی را منتشر کرد که در آن یائیر به پسر یک سرمایه‌دار فعال در صنایع گاز می‌گوید پدرش کاری کرد قرارداد 20 میلیارد دلاری استخراج گاز از سواحل شرقی، نصیب شرکت آنها شود.

به نوشته روزنامه «هاآرتص»، پسر نتانیاهو که با یک خودروی امنیتی به همراه پسر غول گازی اسرائیل در حال برگشت از یک باشگاه شبانه و در حالت مستی بوده، از اینکه دوستانش به او برای ارتباط با روسپی‌ها پول قرض نمی‌دهند، گلایه کرده است.

بر اساس این نوار صوتی، او می‌گوید: «پدر من قرارداد 20 میلیارد دلاری برای پدر تو فراهم کرد و تو نمی‌توانی 115 دلار از آن را به من بدهی؟»

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی هنوز در این باره نظری نداده اما یائیر نتانیاهو با انتشار بیانیه‌ای از صحبت‌هایش عذرخواهی کرد.

بنیامین نتانیاهو اما امروز (سه‌شنبه) گفت اظهارات پسرش تحت تاثیر مصرف الکل بوده و بی‌معنی هستند.

در حالی که پلیس اسرائیل بیشتر از یک سال است که نخست وزیر و خانواده او را به خاطر پرونده‌های فساد مالی تحت بازجویی و تحقیقات قرار داده، پسر 26 ساله نتانیاهو به خاطر داشتن زندگی مرفه و خرج کردن پول مالیات مردم، مورد انتقادات شدید است.

منبع: فارس
نظرات بینندگان