arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۶ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۶

زمان آغاز بررسی لایحه بودجه۹۷ در مجلس اعلام شد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: یکشنبه هفته آینده بررسی لایحه بودجه در مجلس آغاز می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره وضعیت لایحه بودجه در مجلس اظهار داشت: دولت در موعد مقرر لایحه بودجه ۹۷ را به مجلس تقدیم کرد. لایحه بودجه در کمیسیون‌های مختلف مجلس با حضور نمایندگان دولت مورد رسیدگی قرار گرفت و در نهایت در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه  یکپارچگی لایحه بودجه برای ما مهم است، افزود: لایحه بودجه مهم‌ترین برنامه‌های دولت در سال آینده است.رئیس جمهور در ایام انتخابات قول‌هایی به مردم دادند از جمله ریشه‌کنی فقر مطلق و برنامه‌های دیگر مهم یکپارچگی لایحه بودجه است تا ایشان بتواند وعده‌های خود در انتخابات سال جاری را براساس لایحه بودجه اجرایی کند.

 معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: اعضای هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با حضور رئیس جمهور و رئیس مجلس و ستاد اقتصادی دولت جلسه‌ای برگزار کردند که در این جلسه درباره لایحه بودجه به یک فهم مشترک و جمع بندی‌های خوبی رسیدند. روز یکشنبه رسیدگی به لایحه بودجه در مجلس آغاز می‌شود.

 

امیری گفت: امیدواریم مجلس تا پیش از ۲۲ بهمن کار رسیدگی به لایحه بودجه سال آینده را به پایان رساند و به شورای نگهبان ارسال کند تا دولت زمان مناسبی برای تهیه مقدمات بودجه سال آینده داشته باشد.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان