arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۰۲۳۹
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۱ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۶

رحیم صفوی: در ناآرامی‌های اخیر بیشترین فراخوان از طریق فضای مجازی انجام شد

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نظامی، وحدت بین مردم و مسئولان را رمز موفقیت و پیروزی ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز کشور نیازمند مدیریتی جهادی و درک مشترک برای رفع مشکلات است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نظامی، وحدت بین مردم و مسئولان را رمز موفقیت و پیروزی ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز کشور نیازمند مدیریتی جهادی و درک مشترک برای رفع مشکلات است.

به گزارش ایرنا سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی پنجشنبه شب در یادواره 418 شهید والامقام شهرستان بندرانزلی اظهار کرد: هدف دشمنان نظام ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است و می خواهند با استفاده از فضای مجازی، در این وحدت خدشه ایجاد کنند.
وی با اشاره به اینکه در نا آرامی های اخیر بیشترین فراخوان از طریق فضای مجازی انجام شد، افزود: مردم با حضور قهرمانانه در صحنه، توطئه های دشمنان را خنثی کرده و در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن نیز پاسخ دندان شکنی به دشمنان داخلی و خارجی می دهند.
سردار رحیم صفوی با اشاره به برخی مشکلات تصریح کرد: کارگزاران کشور در قوای سه گانه و مدیران و مسئولان، باید برای حل مشکلاتی همچون اشتغال، راه اندازی دوباره کارگاه های غیر فعال و همچنین مبارزه با فساد متحد شوند چراکه همه ما سوار بر یک کشتی هستیم.
وی با تاکید بر لزوم استفاده از مدیران توانمند و کارآمد برای مدیریت صحیح تحریم های اقتصادی و همچنین رسیدگی بیشتر به قشر آسیب پذیر جامعه یادآور شد: ایران دارای منابع غنی در شمال و جنوب کشور است و صادرات تولیدات مازاد خصوصا در بخش کشاورزی، می تواند بازار کشورهایی مانند روسیه و سایر کشورهای حاشیه خزر را پر کند.
سردار رحیم صفوی تاکید کرد: کشور، امروز نیازمند مدیریتی جهادی و درک مشترک است و تکیه بر رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و استقامت و ایستادگی مردم در برابر مشکلات و حفظ انسجام ملی ، ایران را قدرت اول منطقه کرده و کشور را از شرایط موجود به وضعیت مطلوب می رساند.
وی با اشاره به لزوم حفظ حرمت و عزت شهدا و خانواده های معزز آنها تاکید کرد: شهدای ایران تاریخ جدیدی را در کشور رقم زدند و جوانان بدانند کسانی که تاریخ را نخوانند، مجبور به تکرار آن خواهند شد.
سردار رحیم صفوی اظهار کرد: اگر مجاهدت و رشادت های جوانان دیروز نبود ، سرنوشت ایران به گونه دیگری رقم می خورد .
به گزارش خبرنگار ایرنا بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و 408 شهید والامقام دوران دفاع مقدس، 2 شهید مدافع حرم و هشت شهید گمنام در دل این شهر ساحلی آرمیده اند.

نظرات بینندگان