arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۴ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۶

ایران 3 طلا، یک نقره و یک برنز در کشتی فرنگی جام تختی گرفت/ تلاش 9 ایرانی دیگر برای دریافت برنز

نمایندگان اوزان ۷۷ و ۸۷ و ۱۳۰کیلوگرم کشتی فرنگی ایران، مدال طلای رقابت های بین المللی جام تختی را از آن خود کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایران 3 طلا، یک نقه و یک برنز در کشتی فرنگی جام تختی گرفت/ تلاش 9 ایرانی دیگر برای دریافت برنز

نمایندگان اوزان ۷۷ و ۸۷ و ۱۳۰کیلوگرم کشتی فرنگی ایران، مدال طلای رقابت های بین المللی جام تختی را از آن خود کردند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت های سی و هشتمین دوره کشتی فرنگی جام تختی که در سالن بعثت شهر بندری ماهشهر در حال برگزاری است، محمد علی گرایی دارنده مدال برنز جهان در ادامه درخشش خود در دیدار نهایی وزن ۷۷ کیلوگرم به مصاف سرکان آک کویون از ترکیه رفت و با برتری ۷ بر ۲ مقابل این کشتی گیر مدال طلا را از آن خود کرد.
در دیدار فینال وزن ۸۷ کیلوگرم سامان عزیزی برابر حسین موتسوگولوف از قزاقستان با نتیجه یک بر یک به پیروزی رسید و دومین مدال طلای ایران در این رقابت ها را بر گردن آویخت.
در فینال وزن ۱۳۰ کیلوگرم بهنام مهدی زاده دارنده ۲ مدال طلای آسیا برابر عثمان ییلدیریم از ترکیه و دارنده مدال اای نقره و برنز جوانان جهان و طلای بازی های کشورهای اسلامی با نتیجه نزدیک یک بر یک پیروز شد و سومین و آخرین مدال طلای ایران در این رقابت ها را بر گردن آویخت.

در دیدار رده بندی این وزن نیز شهاب قوره جیلی برابر آلین الکسوک از رومانی یک بر صفر پیروز شد و به مدال برنز رسید.

اما در فینال وزن ۶۰ کیلوگرم مهرداد مردانی برابر اوزور ژوژوپبیکوف از قرقیزستان با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد و به مدال نقره رسید.
در دیدارهای رده بندی وزن ۷۷ کیلوگرم نیز برومند اصلان ۲ بر یک بکوری گوگولی از گرجستان را شکست داد و به مدال برنز رسید اما پژمان پشتام با حساب ۹ بر صفر برابر فاتح چنگیز از ترکیه شکست خورد و به عنوان پنجمی بسنده کرد.
تیم ایران در ادامه این رقابت ها نماینده دیگری در دیدار فینال ندارد اما ۹ کشتی گیر ایران برای مدال برنز به روی تشک می روند.
تماشاگران خوزستانی استقبال بسیار خوبی از روز پایانی این رقابت ها داشتند و تمامی صندلی های این سالن را پر کردند. تماشاگران با تشویق های مداوم و شدید خود از کشتی گیران ایرانی برابر رقبای خارجی حمایت کردند.

برچسب ها: کشتی فرنگی
نظرات بینندگان