arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۰۴۱۴
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۱ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۶

رونالدو: دوست دارم در رئال مادرید بمانم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهاجم رئال مادرید دوست دارد در تیم اسپانیایی بماند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، کریستیانو رونالدو در فصل ۱۷ – ۲۰۱۶ عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و توانست همه جایزه‌ها را به خود اختصاص دهد. مهاجم رئال مادرید آخرین عنوانش را هفته‌ گذشته کسب کرد. او جایزه بهترین بازیکن سال رسانه چینی دنژیودی را به دست آورد. مراسم اهدای این جایزه یک روز پس از حذف رئال مادرید در کوپا دل ری مقابل لگانس در والدبباس برگزار شد. رونالدو پس از دریافت این عنوان یک مصاحبه تفصیلی انجام داد و به شرایط کنونی رئال مادرید و آینده‌اش اشاره کرد.

مهاجم پرتغالی در مورد آسیب‌دیدگی‌اش در دیدار برابر دپورتیوولاکرونیا گفت‌: این اتفاقات بخشی از فوتبال است. گاهی اوقات پایمان درد می‌گیرد، گاهی اوقات کمرمان و این بار صورتم (نزدیک چشمانش) آسیب دید. در آن لحظه تنها به گلزنی فکر می‌کردم و تصور نمی‌کردم به صورتم ضربه بخورد ولی این نیز بخشی از بازی است. در بازی‌ها به ضربه خوردن عادت کرده‌ام چون بازیکنان حریف می‌خواهند مرا متوقف کند ولی این بار بدشانس بودم. اکنون وضعیتم بهتر شده است. هنوز خوشحالم و هم‌چنان چهره‌ام زیبا است و مانند گذشته به خوبی می‌بینم. به همین خاطر مشکل خاصی وجود ندارد.

رونالدو در سال ۲۰۱۷ فاتح لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا، سوپر جام اروپا و ‌اسپانیا، توپ طلا، جام جهانی باشگاه‌ها و جایزه The Best شد. مهاجم مادرید در این رابطه اظهار کرد: سال باور نکردنی بود. همه عناوین را در این سال به دست آوردیم. لیگ قهرمانان اروپا، لالیگا و ... عناوین زیادی را به دست آوردم و به همین خاطر سال فوق‌العاده‌ای بود و یا شاید بهتر بگویم بهترین سال دوران ورزشی‌ام بود. خیلی خوشحال هستم. تجربه این سال نیز عالی بود. عناوین فردی و گروهی زیادی را به دست آوردم. سال بزرگی بود.

ستاره پرتغالی در ۳۲ سالگی توانست جایزه رسانه چینی را به دست آورد. او با وجود چنین سنی هم‌چنان به پیشرفتش ادامه‌ می‌دهد. بازیکن شماره "هفت" مادرید در این باره گفت‌: باید خود را آماده کنم تا سطح بالایم حفظ شود. برای من سن اهمیت کمی دارد چون اگر بتوانم از جسم و ذهنم مراقبت کنم و همه کارها را درست انجام دهم و به صورت مناسب کار کنم، دیگر این قضیه اهمیتی ندارد. دو سال گذشته بهترین سال‌های دوران ورزشی‌ام بود. ۲۰۱۷ سال خیلی خوبی برایم بود و نشان داد که سن واقعا اهمیتی ندارد. خوشحال هستم و هنوز می‌توانم سال‌های زیادی بازی کنم. اشتیاق زیادی برای تمرین کردن دارم. دوست دارم با عملکردم مردم لذت ببرند و عناوین را فتح کنم. در حال‌ حاضر در شرایط خوبی قرار دارم و آماده هستم تا چند سال دیگر بازی کنم.

رونالدو در سال ۲۰۱۷ توپ طلا را به دست آورد و با مسی در این زمینه مساوی شد. او در مورد توپ طلای سال جاری گفت‌: هیچ کس نمی‌داند که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم هرگز فکر نمی کردم یک یا دو توپ طلا داشته باشم. به همین خاطر اگر در آینده این جایزه را دوباره به دست نیاورم، به خودم خیلی خیلی خیلی افتخار خواهم کرد. با این حال دوست دارم عناوین فردی و گروهی بیش‌تری را به دست بیاورم اما هدفم تنها کسب توپ طلا نیست. خیلی خوب است که این جایزه در سال‌های اخیر بین من و مسی تقسیم شده است. احساس خوبی دارم. از عملکردم در این سال‌ها راضی هستم. با این حال به تلاشم ادامه‌ خواهم داد.

ستاره رئال مادرید در فصل جاری مانند فصل گذشته عمل نکرد و آمار ضعیفی را به ثبت رسانده است. رونالدو در مورد این اتفاق اظهار کرد: فصل گذشته باور نکردنی و بهترین فصل برای من بود. در این سال خیلی خوب شروع نکردیم و در لالیگا نیز عملکرد خوبی نداشتیم. هم‌چنین در کوپا دل ری حذف شدیم. رئال مادرید ناراحت است، ما نیز خوشحال نیستیم. با این حال می‌دانیم که جهان فوتبال همیشه در حال‌ تغییر است و چیزی ثابت نخواهد بود. باید انگیزه‌مان را حفظ کنیم و به تلاش‌مان ادامه‌ دهیم چون هنوز فرصت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را داریم و پس از این بازی‌ها جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آغاز خواهد شد. هدف ما در حال‌ حاضر فتح لیگ قهرمانان اروپا است چون این جایزه اهمیت زیادی دارد. با این حال از وضعیت کنونی ناراحت هستیم چون سطح واقعی‌مان را نشان ندادیم. امیدوارم که این شرایط بهتر شود و تنها روش رسیدن به آن تمرین و تلاش بیش‌تر است.

بازیکن پرتغالی در مورد فاصله زیاد رئال مادرید با بارسلونا در لالیگا اظهار کرد: سال سختی برای ما خواهد بود چون نتوانستیم پیروزی‌های زیادی را کسب کنیم. همان طور که قبلا اشاره کردم شروع خوبی نداشتیم و امتیازهای زیادی را از دست دادیم. راه‌حل کم کردن این فاصله تلاش و تمرین بیش‌تر است. ما و هواداران از شرایط کنونی ناراحت هستیم. در جهان فوتبال هیچ کس نمی‌داند چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. هنوز تیم‌ بزرگی هستیم و شانس زیادی در لیگ قهرمانان اروپا داریم می‌دانیم که کار سختی است ولی امکانش وجود دارد. برای انجام این کار باید سخت تلاش کنیم.

این ستاره پرتغالی در مورد وضعیت زندگی‌اش در مادرید گفت‌: دوست دارم در این شهر زندگی کنم. از سال ۲۰۰۹ در مادرید بودم. آب و هوا و مردم این شهر را دوست دارم. مادرید نزدیک پرتغال است و می‌توانم به راحتی با اتومبیل به کشورم سفر کنم. ‌اسپانیا کشور بزرگی است و آن را دوست دارم. می‌خواهم در این جا بمانم. من رئال مادرید را دوست دارم.

جام جهانی ۲۰۱۸ بهار آینده آغاز می‌شود. رونالدو به همراه تیم‌ ‌ملی پرتغال در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت. او در این رابطه اظهار کرد: اشتیاق زیادی برای این رقابت‌ها داریم. قبلا گفته‌ام که رویایم فتح عناوین مهم در تیم‌ ‌ملی است و در سال ۲۰۱۶ توانستیم قهرمان یورو شویم. اگر از من بپرسید دوست دارید قهرمان جام جهانی شوید، می گویم بله. البته. با این حال به هدفم رسیده‌ام چون با کشورم یورو را فتح کردم. پرتغال شانس اول قهرمانی برای جام جهانی نیست. تیم‌های بهتری حضور دارند. فکر می‌کنم ‌اسپانیا، آلمان، فرانسه، آرژانتین و برزیل شانس‌های نخست قهرمانی هستند.

پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با تیم‌های اسپانیا، ایران و مراکش هم گروه است. رونالدو در مورد تقابل با ‌اسپانیا اظهار کرد: این بازی کمی خاص و عجیب خواهد بود. باید برابر هم تیمی‌هایم بازی کنم اما می‌خواهم از پیراهن تیم‌ ‌ملی کشورم دفاع کنم و برای من بازی برای این تیم یک افتخار است. آن دیدار تنها یک بازی است و جنگ نیست. باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. همه می‌دانیم که شکست دادن ‌اسپانیا خیلی سخت است ولی در جهان فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. توانایی رقابت با هر تیمی را داریم.

این مهاجم پرتغالی در سال گذشته اعلام کرد قصد دارد در ۴۱ سالگی بازنشسته شود اما او اکنون دارای چهار فرزند است. بازیکن رئال مادرید درباره تغییر احتمالی هدفش گفت‌: این احساس باور نکردنی است. همیشه رویای آن را داشتم. اکنون هدف من این است که در ۴۱ سالگی بازنشسته شوم. به نظر می‌رسد رسیدن به آن خیلی سخت باشد اما با گذشت زمان این شرایط بررسی می‌شود.

رونالدو در رابطه با آینده‌اش پس از بازنشستگی گفت‌: قصد ندارم سرمربی شوم. با این حال انسان‌ها در گذر زمان نظرشان تغییر می‌کند ولی در حال‌ حاضر چنین تفکری ندارم.

برچسب ها: رونالدو
نظرات بینندگان