arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۰۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۰۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۶

پروازهای صبح یکشنبه تهران - سنندج لغو شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر فرودگاه های استان کردستان گفت: به علت بارش برف، شرایط نامساعد جوی و تعطیلی فرودگاه مهرآباد، پروازهای روز یکشنبه تهران به مقصد سنندج لغو شد.

محسن سیف زاده در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: پرواز نخست امروز قرار بود ساعت هشت و 30 دقیقه از تهران به مقصد سنندج انجام شود اما بدلیل بارش برف و نامساعد بودن شرایط جوی در فرودگاه مبدا (مهرآباد تهران) لغو گردید.
وی افزود: با توجه به انجام نشدن پرواز نخست، پرواز سنندج - تهران که قرار بود در ساعت 10 و 30 دقیقه انجام شود نیز به تبع لغو شده است.
سیف زاده در خصوص پرواز دوم نیز یادآور شد: پرواز دوم قرار بود ساعت 11 از مبدا تهران انجام شود که این پرواز هم بدلیل نامساعد بودن شرایط جوی لغو شده است و به تبع آن پرواز ساعت 13 سنندج به مقصد تهران نیز انجام نمی شود.
وی تاکید کرد: هم اکنون سه شرکت هواپیمایی آسمان، ایران ایر و قشم ایر در برنامه زمستانی این فرودگاه فعالیت می کنند و در طول هفته 12 پرواز (24 پرواز رفت و برگشت) در این فرودگاه انجام می شود.
فرودگاه سنندج از فرودگاه های قدیمی ایران است که از سال 1338 پروازهای هواپیمایی ایران ایر در این فرودگاه برقرار بوده است.
علاوه بر فرودگاه سنندج استان کردستان دارای یک فرودگاه در دست ساخت در شهرستان سقز است که این فرودگاه با بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی در پنج کیلومتری مسیر جاده سقز - مریوان قرار دارد.
طول باند این فرودگاه 2 هزار و 500 متر و عرض آن 45 متر است که برای نشست و برخاست هواپیماهایی در ابعاد ATR72 با ظرفیت 70 مسافر مناسب است.
به گزارش ایرنا، با ورود یک سامانه بارشی از روز پنجشنبه هفته قبل بارش برف و باران در بیشتر مناطق غربی و مرکزی کشور آغاز شده و طبق اعلام هواشناسی بارندگی ها تا روز دوشنبه تداوم خواهد داشت.

برچسب ها: سنندج
نظرات بینندگان