arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۰۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۲ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۶

نیمار: رونالدو آیینه من است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهاجم پاری سن ژرمن کریستیانو رونالدو را آیینه خود عنوان کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، نیمار در مصاحبه با رسانه‌های برزیلی درباره شرایطش در پاری سن ژرمن، جنجال در پنالتی‌ها، دیدار برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا و ... صحبت کرد.

نیمار درمورد هو شدن توسط هواداران گفت: برای من اتفاقی عادی است. واضح است که از هو شدن عصبانی می‌شوم. ولی بازیکن در زمین است تا هو یا تشویق شود. بستگی به هواداران هر ورزشگاه دارد. از بازی و پیروزی به دست آمده خوشحالم. این قضیه از همه مهم‌تر است. ما به صدرنشینی‌مان ادامه می‌دهیم.

نیمار پس از دیدار شنبه شب مانند دیگر بازیکنان تیم به سمت تماشاگران نرفت. مهاجم برزیلی اظهار کرد: فقط به این خاطر رفتم که از ناحیه کمر احساس درد می‌کردم.

ادینسون کاوانی توانست در آن شب گلزنی کند و با ۱۵۷ گل بهترین گلزن تاریخ باشگاه شود. مهاجم پاری سن ژرمن گفت: غیر ممکن است درمورد این قضیه چیزی ندانم. به خاطر او خیلی خوشحالم و سعی خواهم کرد به او در گلزنی در هر بازی کمک کنم. امیدوارم به گلزنی‌اش ادامه دهد و گل‌های زیادی برای PSG به ثمر برساند.

او درمورد جنجال پیش آمده در ضربات پنالتی هم گفت: سرمربی مرا برای زدن این ضربه انتخاب کرده است و هیچ مشکلی وجود ندارد. همه می‌دانند در تیم چه گذشت. سرمربی تصمیم گرفته است و من باید مسئولیت این قضیه را بر عهده بگیرم. آرام هستم و از بودن در این تیم خشنودم. به این تیم آمدم تا نامم در تاریخ ثبت شود. می‌خواهم بهترین سطحم را به نمایش بگذارم و گل‌های زیادی به ثمر برسانم.

روزنامه اکیپ چند روز پیش نوشت که نیمار از رفتن به لیگ فرانسه پشیمان است. نیمار در این باره اظهار کرد: آرام هستم و از بودن در کنار هم تیمی‌ها، بازی و گلزنی‌هایم خشنودم. برای این اتفاق به پاری سن ژرمن پیوستم تا تاریخ سازی کنم و بهترین سطحم را به نمایش بگذارم. شایعات همیشه وجود دارند. این موضوع در زمان حضورم در سانتوس و بارسا نیز وجود داشت. شما خیلی خوب می‌دانید. در همه فصل نقل و انتقالات همیشه از من نام برده می‌شود و خیلی سخت است بیرون از این قضیه باشم. من خوشحالم و در شرایط خوبی قرار دارم. بهترین بازیکنان همیشه در حاشیه هستند و اخیرا بیش از همه درباره من صحبت می‌شود. من چه کاری می‌توانم انجام دهم؟

پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت. مهاجم برزیلی درباره درخشش در این دیدار گفت: برای ما از همه مهم‌تر صعود به دور بعد است نه نمایش برتر من. هدف نخست‌ ما قهرمانی در لیگ یک فرانسه، جام حذفی و لیگ قهرمانان است. جوایز فردی پس از این قضیه قرار دارند. این بازی مانند یک فینال است.

نیمار باز هم در چهاردهم فوریه با کریستیانو رونالدو رو به رو خواهد شد. بازیکن پاری سن ژرمن در این مورد اظهار کرد: به رونالدو به خاطر عملکردی که تاکنون داشته است احترام می‌گذارم. او آیینه من است. ۱۰ سال است که مانند لیونل مسی در سطح بالایی بازی می‌کند. همه دوست داریم به سطح آنها برسیم. مادرید تنها رونالدو نیست. بازیکنان بزرگ زیادی در این تیم بازی می‌کنند.

نظرات بینندگان