arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۸ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۶

آخرین وضعیت جاده‌ها و فرودگاه‌ها پس از مشکلات جوی اخیر

مدیرکل مدیریت بحران سازمان راهداری اعلام کرد که کلیه واحدهای راهداری این سازمان پیگیر وضعیت جاده‌های کشور هستند و این امید وجود دارد در کوتاه‌ترین زمان ممکن راه‌های مسدود شده بار دیگر بازگشایی شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

داریوش نصر  تصریح کرد: یکی از مسائلی که در طول روزهای گذشته با آن روبرو بودیم، نیاز جدی به امدادرسانی به مسافران باقی مانده در جاده‌ها بود که خوشبختانه با پیگیری صورت گرفته و بسیج کردن تمام امکانات تقریبا هیچ مسافری با مشکل در راه ماندگی مواجه نشد و پس از چند ساعت جاده‌های اصلی از خودرو تخلیه شدند.

به گفته وی در حال حاضر پنج جاده اصلی مانند آزادراه قزوین- رشت، زنجان- قزوین و یکی از لاین‌های تهران- ساوه با مشکل انسداد روبرو هستند که با تلاش پیگیر ماموران راهداری این امید وجود دارد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن بار دیگر این جاده‌ها برای دسترسی مردم باز شود.

نصر با بیان اینکه همچنان پنج استان کشور با بارندگی روبروست، توضیح داد: با وجود آنکه استان‌های شمالی هنوز موج اصلی بارندگی را رد نکرده‌اند اما با پیگیری‌های صورت گرفته جاده‌های هراز، فیروزکوه و چالوس رفع انسداد شدند و تمامی آنها در حال حاضر مسافرپذیری می‌کنند. در کنار جاده‌ها اوضاع فرودگاه‌ها نیز به روال عادی خود نزدیک شده است. از صبح امروز بار دیگر دو فرودگاه مهرآباد و امام خمینی مسافرپذیری کردند و به شکل نسبی تعدادی از پروازهایی که در طول روزهای گذشته جا مانده بودند، بار دیگر به مرحله عملیات رسیدند.

همچنین فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد که با توجه به تاخیرات به وجود آمده، برقراری پروازها محدودیت ساعتی پروازهای این فرودگاه به طور موقت لغو شده و مهرآباد امروز و فردا به شکل ۲۴ ساعته پرواز خواهد داشت.

مسئولان مهرآباد از همسایگان این فرودگاه به دلیل به وجود آمدن آلودگی صوتی پوزش خواسته‌اند اما تاکید کرده‌اند که باید در کنار ایجاد ایمنی لازم تمامی پروازها در کوتاه‌ترین زمان ممکن برقرار شود.

این خبر در حالی منتشر شده که هنوز تعدادی از مسافران فرودگاه‌های امام خمینی و مهرآباد از طولانی بودن فرآیند سفر خود شکایت می‌کنند و از معطلی‌های چندین ساعته گزارش می‌دهند.

شرکت فرودگاه‌ها در طول روزهای گذشته از مسافران خواسته که پیش از عزیمت به فرودگاه به طور دقیق شرایط پرواز خود را بررسی کنند تا پیش از حضور در محیط پرواز از انجام شدن پرواز خود مطمئن باشد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان