arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۶ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۶

استقلال فینالیست جام حذفی شد

تیم استقلال تهران با نتیجه ۲ بر صفر از سد صنعت نفت آبادان گذشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم صنعت نفت آبادان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور بزرگداشت آزادسازی خرمشهر میزبان تیم استقلال تهران است.

این بازی امروز سه‌شنبه 10 بهمن ماه از ساعت 14:45 در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شد که علیرضا فغانی با کمک رضا سخندان، رحیم شاهین و محمد ملکی آن را قضاوت می‌کند و ابراهیم میرزابیگی ناظر داوری این بازی است.

سوشا مکانی، مرتضی اسدی، علی عبداله‌زاده، سعید لطفی، مسعود ابراهیم‌زاده، آگوستو سزار، مگنو باتیستا، کرار جاسم، محمد شادکام، حسین ساکی و‌  ‌لوسیانو پریرا بازیکنان تیم صنعت نفت در بازی مقابل استقلال تهران هستند.

در این بازی سید مهدی رحمتی، مجید حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سرور جپارف، داریوش شجاعیان، بهنام برزای و علی قربانی برای استقلال تهران بازی می‌کنند.

در این بازی در دقیقه 8 پژمان منتظری نخستین گل را برای استقلال تهران به ثمر رساند و شاگردان شفر از حریف خود پیش افتادادند.

در دقایقی پایانی نیمه نخست یعنی در دقیقه 44 نیز داریوش شجاعیان دومین گل را برای تیم استقلال تهران وارد دروازه تیم حریف کرد تا این نیمه با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان شفر پایان یابد.

در دقیقه 61 ‌لوسیانو پریرا یکی از گل‌های خورده را برای صنعت نفت آبادان جبران کرد.

این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر یک به نفع شاگردان شفر به پایان رسید.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان