arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۹ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۶

مهمترین اولویت سازمان منطقه آزاد کیش در نوروز 97

دکتر محمد ابراهیم انصاری لاری با اشاره به اینکه جزیره کیش نگین درخشان گردشگری کشور است که در بسیاری زمینه ها پیشگام طرح های نوین بوده است تاکید کرد: حفظ و ارتقاء جایگاه جزیره کیش در سطح ملی و بین المللی در گرو خلاقیت، نو آوری، توانمندی، تخصص و کارآیی مدیران بخش های دولتی و خصوصی در این منطقه است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دکتر محمد ابراهیم انصاری لاری خواستار همکاری بخش خصوصی برای کاهش 30 درصدی خدمات گردشگری و هزینه های سفر به کیش شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر محمد ابراهیم انصاری لاری در هفتاد و ششمین جلسه شورای ادارات و نهادهای جزیره کیش که شامگاه دوشنبه نهم بهمن در سالن رازی مرکز همایش های کیش برگزار شد با تاکید صریح بر لزوم کاهش هزینه های سفر به کیش در ایام نوروز گفت: بنابر پیش بینی ها نوروز امسال میزبان بیش از 300 هزار گردشگر خواهیم بود پذیرایی شایسته از این میهمانان نوروزی جز در سایه همدلی، مراقبت، دقت و برنامه ریزی جهت مواقع خاص ممکن نیست.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش کاهش قیمت ها در هتل ها، اماکن اقامتی، مراکز پذیرایی و بازارها و مراکز تجاری و افزایش کیفیت کالا و خدمات ارائه شده را مهم ترین راهکار برون رفت از رکود و رونق مجدد گردشگری در جزیره کیش عنوان کرد و گفت: امسال می توانیم نوروزی متفاوت تر از سالیان گذشته برای گردشگران رقم  بزنیم تا نام جزیره کیش آنچنان که شایسته است در ذهن گردشگران بدرخشد.

وی افزود: باید بکوشیم تا با خرد جمعی و همدلی، قیمت ها کنترل شده و همه دست اندرکاران گردشگری خود را ملزم بدانند با کاهش قیمت ها گردشگران بیشتری را به جزیره کیش جذب کنند. چرا که این امر رونق اقتصادی همه جانبه کیش را محقق خواهد کرد.

به گفته مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش کاهش نرخ بلیت پروازها، هزینه های اقامتی و تفریحی در جزیره کیش از جمله طرح هایی است که سازمان منطقه آزاد کیش با همکاری جوامع صنفی و جامعه هتلداران اجرایی می کند.

دکتر محمد ابراهیم انصاری لاری با اشاره به اینکه جزیره کیش نگین درخشان گردشگری کشور است که در بسیاری زمینه ها پیشگام طرح های نوین بوده است تاکید کرد: حفظ و ارتقاء جایگاه جزیره کیش در سطح ملی و بین المللی در گرو خلاقیت، نو آوری، توانمندی، تخصص و کارآیی مدیران بخش های دولتی و خصوصی در این منطقه است.

وی تصریح کرد: رسیدن به خلاقیت و نو آوری در گرو تفکر و نگاه اندیشمندانه مدیرانی است که از فضای سنتی دوری جسته و با تکیه بر علوم، فناوری و روش های نوین فعالیت ها را مدیریت می کنند.

محمد ابراهیم انصاری لاری با تاکید بر اینکه اجرای قوانین و عملکرد دستگاه های مختلف در جزیره کیش باید به مراتب سهل تر از سرزمین اصلی باشد و اجتناب از هر گونه سخت گیری که عامل باز دارنده فعالیت سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی است از مهم ترین اصول در جزیره کیش است گفت: همه ما موظف هستیم با بازنگری عملکرد خود و نیروهای تحت مدیریتمان نقاط ضعف را برطرف کرده و بکوشیم کیش یکی از مهم ترین نمونه های برجسته مدیریتی در کشور باشد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه افزود: اگرچه من و برخی معاونان و مدیران سازمان برای نخستین بار است که نوروز را در جزیره کیش تجربه می کنیم اما اطمینان دارم که تجارب ارزنده شما که سالیان متعددی را در جزیره گذرانده اید ما را یاری می کند تا بخوبی از میهمانان نوروزی پذیرایی کرده و حتی در شرایط نا مناسب آب و هوایی مشکلات اسکان گردشگران و تردد آنها را به سرزمین اصلی از مسیر های دریایی و هوایی ساماندهی کنیم.

یاد آور می شود در ابتدای جلسه علیرضا قائدیان معاون گردشگری سازمان و دبیر ستاد نوروزی کیش گزارش کوتاهی را به اطلاع شرکت کنندگان در جلسه شورای اداری رساند.

بر اساس این گزارش سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان و دبیر شورای اداری منطقه آزاد کیش نیز پس از معرفی روسای کمیته های یازده گانه ستاد نوروزی منصوبین جدید سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه را معرفی کرد.

در ادامه این جلسه مسئولان کمیته های مختلف ستاد نوروزی شرح کوتاهی از عملکرد و برنامه های خود را ارائه کردند.