arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۱۷۰۷
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۹ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۶

آرای مردمی فیلم فجر روزانه اعلام نمی‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دبیر ستاد صیانت از آرای مردمی جشنواره فیلم فجر گفت: با توجه به این مهم که امسال اخذ آرا به صورت الکترونیکی است و سبد اخذ آرا مجزا است، از آرا صیانت می‌شود و برای اینکه در حق هیچ فیلمی اجحاف نشود آرای مردمی روزانه اعلام نمی‌شود.

علی آشتیانی‌پور دبیر ستاد صیانت از آرای مردمی جشنواره فیلم فجر درباره ارایه آمار به صورت روزانه اظهار داشت: با توجه به این مهم که امسال اخذ آرا به صورت الکترونیکی است و سبدها اخذ آرا مجزا است، از آرا صیانت می‌شود.

وی با بیان اینکه ترجیح دادیم در روزهای اول آرا را اعلام نکنیم تا همه فیلم‌ها مورد توجه قرار گیرند، گفت: با این تدبیر خواستیم در حق هیچ فیلمی اجحاف نشود.
وی درباره اخذ ارا الکترونیکی و صیانت از آرا هم اضافه کرد: در روز گذشته با آرا مخاطبان به صورت الکترونیکی مواجه شدیم. ما متکی به یک سیستم اینترنتی هستیم، در آن بخش ما قدرت و اختیاری نداریم و شرایط خودش را دارد، ولی آن بخشی که داده‌ها در اختیار ما قرار می‌گیرد، مراقبت لازم انجام می‌شود .

وی تصریح کرد: ما هر لحظه که احساس کنیم این مسئله‌ سلامت این رأی‌گیری را به خطر انداخته است و به باور برسیم حتما اعلام خواهد شد.
آشتیانی پور درباره مهلت ارایه آرا گفت: مخاطبان یک ساعت پس از نمایش فیلم فرصت دارند آرا خود را از طریق کد روی بلیت در سامانه الکترونیکی ثبت کنند.
وی در خاتمه تاکید کرد: امسال شرایط رای گیری نسبت به سال گذشته متفاوت بوده و شاید کمی سخت‌تر باشد اما مخاطبان به این مهم توجه داشته باشند که سیمرغ بلورین از نگاه تماشاگران از اهمیت خاصی برخوردار است و آرا خود را به ثبت برسانند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان