arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۶

روایت یک نماینده از اظهارات آخوندی: اگر تجهیزات کافی داشتیم می‌توانستیم شرایط برفی را کنترل کنیم

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی از نشست امروز این فراکسیون با وزیر راه برای بررسی عملکرد این وزارتخانه در برف اخیر خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی از نشست امروز این فراکسیون با وزیر راه برای بررسی عملکرد این وزارتخانه در برف اخیر خبر داد.

مهرداد لاهوتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اعضای فراکسیون مستقلین صبح امروز با دکتر آخوندی جلسه ای در خصوص برف اخیر و وضعیت جاده‌ها و فرودگاه‌ها داشتند و مسائلی را با آقای آخوندی در میان گذاشتند.

وی افزود: وزیر راه در این جلسه از سویی گفت که اگر این اتفاق هر جای دنیا رخ می داد قابل مدیریت نبود و اجتناب ناپذیر بود اما از سوی دیگر گفتند که نقصی در ماشین آلات و تجهیزات وجود دارد که اگر این نقص نبود، می شد موضوع را کنترل کرد.

لاهوتی ادامه داد: آقای آخوندی گفتند که در فرودگاه امام ۷۰ سانتیمتر برف داشیم و درجه حرارت ۱۲ درجه زیر صفر بوده و در جاده کرج هم ۲۳ سانتیمتر برف باریده و دمای آنجا نیز ۱۳ درجه زیر صفر بوده است. ایشان همچنین گفت که هواپیماها برای نشست و برخاست نیاز به ۸۰۰ متر دید دارند در حالی که این دید در روزهای برفی ۳۰۰ متر بوده است.

لاهوتی خاطر نشان کرد: آقای وزیر همچنین گفت که حداقل ۲۰۰ دستگاه برف روب و نمک‌پاش مورد نیاز بوده در حالی که تنها ۵۵ دستگاه آن هم با عمر ۲۵ سال موجود است.

نظرات بینندگان