arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۶

شفر: داور خطا روی اسماعیلی را نگرفت، همان توپ برگشت و گل شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از باخت تیمش در اصفهان گفت: حریف امروز ما فقط بازی بلند انجام می‌داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از باخت تیمش در اصفهان گفت: حریف امروز ما فقط بازی بلند انجام می‌داد.

به گزارش ایسنا، وینفرد شفر پس از شکست استقلال برابر ذوب‌آهن در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: به تیمم تبریک می‌گویم. ما ۹۰ دقیقه جنگیدیم. بازی راحتی نبود. حریف ما فقط بازی بلند را در دستور کار داشت.

او افزود: ما موقعیت‌های خوبی داشتیم. دروازه‌بان آنها هم روز خوبی داشت. من راجع به داور در کنفرانس‌ها صحبت نکرده‌ام. داوری شغل راحتی نیست. خیلی وقت‌ها می‌شود که روز خوب یا بد داشته باشید. فکر می‌کنم امروز، روز خوبی برای داور نبود.

سرمربی استقلال اضافه کرد: خطایی روی اسماعیلی شد و داور خطا نگرفت، همان توپ برگشت و به گل تبدیل شد. ما قطعا برمی‌گردیم چون قدرتمندیم. تیم ما با شخصیت است و روحیه خوبی دارد. ما ریکاوری می‌کنیم و دوباره برمی‌گردیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا داوری ناعادلانه بود؟ گفت: بیش از این راجع به داوری صحبت نمی‌کنم. پاسخ سوالتان را نمی‌دانم.

شفر افزود: ما اواخر بازی سه چهار موقعیت گل داشتیم و می‌شد گل دوم را بزنیم.

او در پاسخ به این سوال که برخی کارشناسان گفته‌اند پنالتی ذوب آهن درست بوده گفت: شاید برخی این مساله را تایید کنند. من بیش از این صحبت نمی‌کنم.

سرمربی استقلال درباره شکسته شدن صندلی‌ها در پایان بازی هم گفت: این کار خوبی نیست. نمی‌خواهم بیرون از زمین چیزی باشد. این برای فوتبال خوب نیست و امیدوارم دفعه آخر باشد. در بازی قبلی هم سنگ‌های بزرگ سمت ما پرتاب کردند. باید با همه هواداران صحبت شود و یک فرهنگ سازی درست انجام شود.

او در پاسخ به سوالی درباره صحبتش با بازیکنان و منع کردن آنها از صحبت با داور گفت: کسی نباید در طول بازی به داور معترض باشد. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و می‌جنگیم و داور هم کار خودش را می‌کند.

شفر در پاسخ به این سوال که آیا عدم تمرکز بازیکنانش باعث شد استقلال گل دوم را دریافت کند، گفت: گل دوم روی خطای حریف به دست آمد. خطایی که روی اسماعیلی رخ داد باعث گل حریف شد.

نظرات بینندگان