arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۲۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۲ - ۰۲ مهر ۱۳۹۰
ادعای مضحک دیلی تلگراف؛

سپاه قدس ایران، موشک های پیشرفته ی لیبی را به سرقت برد!

دیلی تلگراف در گزارشی ادعا کرد: سپاه ایران 12 موشک زمین به هوای بسیار پیشرفته ی روسی را از لیبی سرقت کرده و انها را از طریق سودان قاچاق کرده اند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


دیلی تلگراف در گزارشی که نشان از اوج عداوت و دشمنی با جمهوری اسلامی ایران دارد، ادعا کرد: سپاه ایران 12 موشک زمین به هوا بسیار پیشرفته ی روسی را از لیبی سرقت کرده و انها را از طریق سودان قاچاق کرده است!

 به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"، این روزنامه انگلیسی نوشت: این موشک ها توسط سپاه قدس که از پایگاه خود در سودان جنوبی به سمت لیبی حرکت کرده بودند، به سرقت برده شد.

 دیلی تلگراف نوشت: این اطلاعات بر اساس گزارشات سرویس های اطلاعاتی غرب است!

این روزنامه مدعی شده است: به دستور فرماندهان سپاه در ایران، انها از درگیری در لیبی استفاده کردند تا مقدار قابل توجهی از سلاح های پیشرفته را به تسلط خود در اورند!

دیلی تلگراف افزوده است: سلاح هایی که ایران از لیبی به سرقت برده است، شامل موشک های اس ای 24 است که به لیبی در  سال 2004 فروخته شد. این موشک ها می تواند هواپیمایی را که در 11 هزارپایی در حال پرواز است را ساقط کند و معادل روسی موشک های "استینجر" امریکا است

 به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"، این روزنامه در ادامه ی اظهارات خنده دارش اضافه کرده اسنت: مقامات اطلاعاتی بر این باورند که این موشک ها و سلاح از انبارهای رها شده ی قذافی بدست امده است  و به سودان برده شده است و هم اکنون در انباری مخفی در الفشیر پایتخت دارفور شمالی متعلق به سپاه اسداران است نگهداری می شود!

 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
2
16
نمیدانم چرا نه صدام ونه قذافی هیچکدام از هواپیماهای جنگی و موشکها که انواع زیادی هم دارند در جنگ با غرب استفاده نکردند؟ فکر میکنم سلاحهایی که امریکا و شوروی به جهان سوم میفروشد همه بنجول هستند که نمیتوانند در مقابل سلاحهای غربی ویاروسی مقابله کنند.آنها این فکر را کرده اند که اگر سلاح خوب به آنها بدهیم شاید علیه خودمان استفاده شود.نتیجه سلاحهای جهان سوم فقط به درد جنگ با جهان سومی ها مثل عراق لیبی افغانستان و تونس و...... میخورد.
نظرات بینندگان