arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۰۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

توضیح فدراسیون بسکتبال درباره محصور شدن دو خبرنگار: قفلِ در خراب بود!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در حالی که دو خبرنگار خانم در سالن بسکتبال تبریز دچار مشکلات عجیبی شده بودند، فدراسیون بسکتبال در بیانیه‌ای کوتاه، تلاش کرده خود را در این موضوع بی‌تقصیر نشان دهد و البته اصل مشکلات بوجودآمده را هم تلویحاً تکذیب کرده است.

به گزارش ایسنا، عصر سه‌شنبه دو خبرنگار خانم نتوانستند وارد سالن تبریز شوند و در اتاق حراست زندانی شدند و این موضوع انتقادهای زیادی به حراست وزارت ورزش به وجود آورد اما اتفاق عجیب‌تر، توضیح فدراسیون بسکتبال بود.

فدراسیون بسکتبال در بیانیه‌ای، تلاش کرده خود را در این موضوع بی‌تقصیر نشان دهد و تمام اتفاق‌های عنوان‌شده را نادرست توصیف و حتی اعلام کرده که در به روی خبرنگاران قفل نبوده است.

در بیانیه فدراسیون آمده است:

«بسمه تعالی

با توجه به میزبانی شهرداری تبریز در دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال و اطلاع همکاران از ممنوعیت ورود بانوان به سالن و اینکه مسئولیت حفظ و حراست همه امور به عهده میزبان است، در واقع بانوان گرامی اجازه ورود به سالن را نداشتند که در بازی اول این اتفاق افتاد؛ اما در دیدار دوم که دکتر طباطبائی رییس فدراسیون بسکتبال در سالن حضور داشتند و در پی حمایت از بانوان خبرنگار و احترام به شأن و شخصیتشان اتاقی در اختیار دو خبرنگار گذاشته شد، تا از مانیتور پیگیر تماشای بازی باشند.

طبق پیگیری‌ها، قفل درب اتاق ایراد داشته و درب اتاق به هیچ عنوان توسط کسی قفل نشده بود. به هرحال شهرداری تبریز میزبان رقابت‌ها بود و وظیفه حراست هم به عهده میزبان و اداره کل ورزش و جوانان استان می‌باشد.»

نظرات بینندگان