arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۲۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۱ - ۰۳ مهر ۱۳۹۰

سردار جزايري: عذر بعضي گروه‌ها با توبه كردن هم پذيرفته نمي‌شود

معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد کل نيروهاي مسلح، از برخي مرزبندي‌هايي كه براي به اصطلاح اصلاح‌طلبان مطرح مي‌شود، انتقاد كرد و گفت: بعضي گروه‌ها چنانچه صد بار هم توبه كنند عذرشان پذيرفته نمي‌شود، چراكه در جريان فتنه 88 بزرگترين ضربه را به حيثيت نظام مقدس جمهوري اسلامي وارد آوردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد کل نيروهاي مسلح، از برخي مرزبندي‌هايي كه براي به اصطلاح اصلاح‌طلبان مطرح مي‌شود، انتقاد كرد و گفت: بعضي گروه‌ها چنانچه صد بار هم توبه كنند عذرشان پذيرفته نمي‌شود، چراكه در جريان فتنه 88 بزرگترين ضربه را به حيثيت نظام مقدس جمهوري اسلامي وارد آوردند.

به گزارش انتخاب، سردار سرتيپ پاسدار سيدمسعود جزايري كه در جمع تعدادي از بسيجيان تهران سخن مي‌گفت، افزود: به خصوص منتسبين به انقلاب و نظام به گونه‌اي رفتار نكنند كه سبب كمرنگ شدن خيانت بزرگ اين عده بر امام و انقلاب و رهبري و كليت نظام شود.

جزايري اظهار كرد: حسب قوانين و مقررات به نظر مي‌رسد تنها كساني كه حين ارتكاب آن جرم بزرگ يعني فتنه 88، از عاملان جرم تبري جستند، به شرط آن‌كه مشكلات ديگري نداشته باشند، ممكن است صلاحيت حضور در صحنه‌هاي سياسي و مديريتي كشور را داشته باشند.

وي با انتقاد و گله‌مندي از كساني كه شرط بازگشت اين افراد را صرفا عذرخواهي آن‌ها مي‌دانند، گفت: اين حرف از منطق لازم برخوردار نيست، چرا كه گناهي كه آن‌ها مرتكب شده‌اند با عذرخواهي پاك نمي‌شود. تاسف بارتر آن‌كه اكثر اين افراد در مواضع قبلي خود باقي‌ مانده‌اند، هرچند گاهي به طور تاكتيكي تغيير چهره مي‌دهند.

وي همچنين گفت: در طول 32 سال عمر پربركت انقلاب اسلامي هيچ پديده منفي به زشتي فتنه 88 كه كودتاي تمام عيار عليه نظام اسلامي بود، سراغ نداريم. اقدامات تروريستي، تحركات تجزيه‌طلبان، جنگ هشت ساله و ساير پديده‌هاي زشت تحميلي به نظام به لحاظ ابعاد حيثيتي، نتوانستند قداست نظام اسلامي را خدشه‌دار كنند. روسا و باربران جريان فتنه، با حمايت مستقيم بيگانگان، ضد انقلاب، سلطنت‌طلبان و ساواكي‌هاي خارجه‌نشين براي مخدوش كردن چهره نظام اسلامي از هيچ چيز فروگذاري نكردند و لذا چگونه ممكن است در شرايط امروز كه گرد و غبار فتنه فرو نشسته و حتي ابعاد جديدي از انحرافات اين جريان روشن‌تر شده است و بدون آن‌كه حتي اظهار تاسف و يا پشيماني صورت گرفته باشد، صرفا در چارچوب مباحث انتخابات با يك عذرخواهي بتوان از جرم اين گروه‌ها و گروهك‌ها و اشخاص، گذشت.

وي گفت: وابستگان اين طيف چنانچه واقعا پشيمان هستند بروند در پيشگاه خداي متعال توبه كنند و فكر سرقت مجدد مصادر حكومتي را از سر بيرون كنند.

جزايري افزود: مردم دست رد بر سينه اين طيف جديد ضد انقلاب زده‌اند و هيچ كس حق ندارد با سياه و سفيد شمردن اين طيف براي عده‌اي از آن‌ها جواز عبور بگيرد.

جزايري در بخش ديگري از سخنانش گفت:‌ دفاع شجاعانه رزمندگان اسلام در جنگ تحميلي و برخورد قاطع نظام اسلامي با متجاوزين سبب شكست و هزيمت دشمنان گرديد و حاكمان آمريكايي را به اين نتيجه رسانيد كه از طريق نظامي نمي‌توانند جلو رشد انقلاب اسلامي را سد كنند و لذا پيگيري جدي‌تر بهره‌گيري از عناصر جنگ نرم عليه جمهوري اسلامي ايران در دستور كار استكبار جهاني قرار گرفت كه نمودهاي آن به اشكال گوناگون بروز و ظهور يافته است، نمونه فتنه 88 در همين طبقه‌بندي قرار دارد.

جزايري در همين زمينه ادامه داد: در حالي كه عده‌اي در داخل در چارچوب‌ سياست‌ها و برنامه‌هاي صهيونيزم جهاني عليه ارزش‌هاي انقلاب اسلامي عزمشان را جزم كردند، در منطقه خاورميانه و شمال آفريقا شاهد تاثيرات فريادهاي آزادي‌خواهي انقلاب اسلامي و مقاومت رزمندگان جنگ هشت ساله در طرد حاكمان وابسته و آمريكايي هستيم و اين در حالي است كه چنانچه جريان فتنه 88 وجود نمي‌داشت، مدل مردم سالاري ايران اسلامي بسيار گسترده‌تر از وضع موجود، در ميان افكار عمومي خودنمايي مي‌كرد.

وي خطاب به دشمنان خارجي و داخلي نظام اسلامي گفت: آثار و بركات معجزه دفاع مقدس براي سال‌هاي طولاني عامل اصلي بيمه كننده انقلاب اسلامي است و ملت ايران هر توطئه‌اي را خنثي خواهد كرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
0
2
توبه را خدا مي پذيره .....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
0
2
عذر بعضي گروه‌ها و اشخاص با توبه كردن هم پذيرفته نمي‌شود

100% موافق این هستیم ولی این که چه کسانی و چه گروهایی .......(؟؟؟!) بله ... اینجاش حرف زیاد دارد .......
نظرات بینندگان