arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۷ - ۰۳ مهر ۱۳۹۰

مسؤولان 5 ماه دیر به فکر پرسپولیس افتادند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قدس– نوری - افشین پیروانی کاپیتان سابق پرسپولیس تشکیل هیأت مدیره این باشگاه را اتفاق خوبی برای مجموعه قرمزپوشان تهرانی می داند اما معتقد است که این تغییرات باید 5 ماه قبل انجام می شد تا پرسپولیس در یارگیری بهتر عمل کند.

*در مورد هیأت مدیره جدید پرسپولیس چه نظری دارید؟
**با شناختی که از آقای رویانیان دارم، آدم مدیر و کاربلدی است و در جاهای بزرگ این مملکت کار کرده است.
*اما ایرادی که به ایشان می گیرند این است که ورزشی نیست؟
**حتماً نباید ورزشی باشد. مدیریت مهم است که ایشان دارد، پول هم تزریق شود، می تواند کار کند. مهم صداقت است که رویانیان آدم صادقی است و صداقت کامل دارد و مدیر قوی و خوبی است.
*در مورد بقیه اعضای هیأت مدیره چه نظری دارید؟
**علی آقا و محمد پنجعلی از فوتبالیست های بزرگ این مملکت بوده اند و از نظر فنی می توانند به تیم کمک کنند. آنها آدم های بزرگ و شناخته شده ای هستند. نژاد فلاح و فروزنده هم اعضای سیاسی هیأت مدیره هستند که امیدوارم از اهرم جایگاهی که دارند، استفاده کنند و به تیم کمک کنند.
*در مورد استعفای حبیب کاشانی چه نظری دارید؟
**هیچ نظری ندارم.
*با این تغییرات پرسپولیس می تواند به روزهای خوب امیدوار باشد؟
**این تغییرات در سطح مدیریتی بوده و شرایط تیم باید از نظر فنی بهتر شود. این اتفاقات باید 5 ماه قبل می افتاد تا تیم در نقل و انتقالات عملکرد بهتری داشته باشد. باید تلاش کنند تا تیم نتیجه بگیرد و شرایط عادی شود.
*علی پروین قصد دارد خودش به استیلی کمک کند تا شرایط تیم بهتر شود. در این رابطه صحبت می کنید؟
**علی آقا سالها در فوتبال ایران بوده و می تواند با تجربیاتی که دارد، به پرسپولیس کمک کند. علی پروین فوتبالی است و می تواند به تیم کمک کند. امیدوارم پرسپولیس به شرایط خوبی برسد.

نظرات بینندگان