arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۸ - ۰۳ مهر ۱۳۹۰

دور چهارم سفر رئیس جمهور برای تکمیل طرحهای نیمه تمام است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر کشور گفت: دور چهارم سفرهای رئیس جمهور به استانها با هدف تکمیل طرح های نیمه تمام و اجرای مصوبات و آغاز طرحهای جدید صورت می گیرد.

مصطفی محمد نجار ظهر یکشنبه در سفر یک روزه به استان قزوین در مراسم افتتاح پنج طرح عمرانی شهرداری قزوین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امروز هر چه داریم  از برکت خون شهدا، جانبازان و ایثارگران است و تا زمانی که فرهنگ شهادت در جامعه زنده بماند کشور ما زنده است و آسیب نخواهد دید.
 
وزیر کشور با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید هم افزود: جوانان کشور با بهره گرفتن از دو بال علم و دانش و تزکیه می توانند قله های ترقی را فتح کنند و در خدمت نظام اسلامی باشند.

محمد نجار تصریح کرد: بهره برداری از پروژه های بزرگ شهرداری قزوین که با مدیریتی توانمند با کیفیتی مناسب و در زمان مقرر به مرحله اجرا در آمده بیانگر توان بالای مسئولان کشور است که در سایه وحدت و همدلی محقق شده است.
 
وزیرکشور یادآورشد: هر جا که انسجام و حدت بین مردم و مسئولان وجود دارد کارها بخوبی پیش می رود و هر جا اختلاف است کارها متوقف می شود و معطل می ماند.
 
وی خدمت به مردم را فرصتی مغتنم و توفیقی الهی دانست و گفت: دولت هم هدفش فقط خدمت بی منت به مردم است و با راهبرد عدالت و توسعه متوازن تلاش می کند در راستای حل مشکلات مردم گام بردارد.
 
محمد نجار یادآورشد: در سفرهای استانی کارهای خوبی انجام شده و در دور چهارم سفرها تکمیل طرحهای مصوب و اجرای طرح های جدید در اولویت قرار خواهد گرفت.
 
وزیرکشور اظهارداشت: خوشبختانه ظرفیت خوبی در بودجه سال 90 ایجاد شده و انجام حجم گسترده ای از کارهای عمرانی با فروش اموال دولتی، اوراق مشارکت و اعتبارات صندوق توسعه ملی فراهم شده که نوید بخش توسعه کشور است.
 
فروش هفت هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت
 
محمد نجار همچنین از فروش اوراق مشارکت در کشور هم خبرداد و تصریح کرد: امسال با عرضه و فروش هفت هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت در کشور موافقت شده که 1000 میلیارد تومان آن در مصوبات دیده شده است.
 
وی گفت: این طرحها با تامین منابع مالی اجرای طرحها می تواند موجب توسعه شهرها و رفاه و آسایش مردم شود.
 
نظام اسلامی الگوی جدید مدیریتی
 
وزیر کشور همچنین گفت: امروز میهن اسلامی و همه کشور به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده و در نظامی که زیر نظر رهبری اداره می شود و حاصل خون شهداست، الگوی جدیدی از مدیریت اسلامی در جهان عرضه شده  که مورد توجه قرار گرفته است.
 
وی افزود: دشمنان چون می بینند مردمی با دست خالی توانستند رژیمی ستمگر را سرنگون کرده و به موفقیتهای مهمی در عرصه های صنعتی، کشاورزی، فرهنگی، فنآوری و سیاسی دست یابند عداوتشان را افزایش داده اند و با شیوه های گوناگون و ترور دانشمندان کشورمان در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی هستند که به لطف الهی تاکنون به اهدافشان دست نیافته اند.
 
محمد نجار اظهار امیدواری کرد با وحدت و همدلی مدیران و مردم و تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در مسیر توسعه کشور حرکت شود.

نظرات بینندگان