arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۴۶۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۰۲ - ۰۵ مهر ۱۳۹۰

اعتراض تند باشگاه استقلال به شبکه سوم سیما

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای در سایت رسمی خود نسبت به عملکرد شبکه سوم سیما در هنگام پخش مسابقه استقلال مقابل سایپا اعتراض کرد . متن این مطلب منتشر شده را در زیر می خوانید :

بی اعتنایی مسوولان رسانه ملی به مخاطبان میلیونی پخش مستقیم بازیهای فوتبال تمامی ندارد!

شبکه سوم سیما در حالی که لحظات ابتدای نیمه دوم شهرآورد مهم تهران را در هفته گذشته فدای پخش آگهی های خود کرده بود، این بار هم خرق عادت نکرد و پخش بازی استقلال – سایپا را از دقیقه دوم بازی آغاز نمود!

بی توجهی به ساده ترین استانداردهای پخش تلویزیونی، ناتوانی ناظر و منشی پخش شبکه در محاسبه زمان آگهی ها و آغاز بازی بارها و بارها به هنگام پوشش زنده مسابقات لیگ برتر مشاهده شده اما گویی این رویه قرار نیست تغییر کند و حتی تماشای هر هفته بازیهای لیگ برتر انگلیس، سری آ ایتالیا و لالیگا هم کمکی به بهبود استانداردهای پخش تلویزیونی یک رویداد مهم ورزشی در سیما نمی کند.

شاید اگر باشگاه ها گزینه ی دیگر جز رسانه ملی برای واگذاری حق پخش تلویزیونی خود داشتند، این استانداردها در فضایی رقابتی بالاتر هم می رفت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
0
10
آقا یک تلویزیون ماهواره ایی راه بندازین به این صدا و سیما امیدی نیست. شما راه بنداز ما حمایت میکنیم. ما که یک دو سالی هست که اصلا نمیدونیم صدا وسیمای آقای ضرغامی چند تا شبکه داره . والا دیدن این برنامه های آقا عزت کفاره داره.
مرتضي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
0
6
برخورد حرفه اي باشگاه استقلال در نوع خود كم نظير است اما به شرطي كه در حد صدور اطلاعيه باقي نماند اگر اين بدعتهاي پسنديده در فوتبال پيگيري و نهادينه شود و حقوق باشگاهها بصورت قانوني به آنها بازگردد افق خوبي را براي صنعت فوتبال كشور و جايگاه آن در دنيا خواهيم ديد ما ناگزيريم كه حرفه اي شويم تا عقب ماندگيها جبران شود
عباس
|
UNITED STATES
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
0
0
خوب معلومه که باید این کار رو بکنن. میدونید برای پخش آگهی بازرگانی ثانیه ای چقدر پول می گیرن؟ مسلماً پخش آگهی براشون سود آورتره حتی اگه چند ثانیه باشه
نظرات بینندگان