arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۴ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
معرفی نسل جدید تکنولوژی های خدماتی :

صندلی چرخ داری که پله نوردی را تسهیل می کند+ویدئو

 صندلی چرخدار پله نورد scewo  نسل جدیدی از محصولاتی است که می توانند برای معلولان و افرادی که داری مشکل حرکتی هستند مفید باشند .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

 صندلی چرخدار پله نورد scewo  نسل جدیدی از محصولاتی است که می توانند برای معلولان و افرادی که داری مشکل حرکتی هستند مفید باشند .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از دیلی میل ، طراحان این صندلی چرخ دار پله نورد پس از سال ها تلاش موفق شدند ، نوعی صندلی هوشمند طراحی کنند که به سهولت از پله ها پایین و بالا رفته و به هیچ وجه کاربر را خسته یا اذیت نکنند .

این نخستین صندلی چرخداری نیست که برای حرکات صعودی و یا چرخشی طراحی می شود . اما این نسخه جدید نسبت به نسخه های پیشین و مشابه از هوش مصنوعی بالاتر و طراحی قدرتمندتری برخوردار است .

نحوه طراحی صندلی این ابزار به شیوه ای است که حتی افرادی که دچار مشکلات و آسیب دیدگی در ناحیه کمر هستند نیز از این صندلی به سهولت استفاده می کنند .

شایان ذکر است نسخه اولیه این صندلی چرخدار در سال 2015 توسط تیمی زوریخی طراحی شد . مدل فعلی دارای چرخ های بزرگ تر و سیستم متعادل کننده قوی تر است .

این صندلی را می توان برای هر نوعی از سطوح از صاف تا سنگلاخی استفاده کرد . کارکرد این دستگاه بسیار ساده است و می توان با فشار یک دکمه حالت صعود از پله ها را تغییر داد . برای مثال سرعت بالا رفتن از پله ها ، شیوه حرکت و گردش به چپ و راست از طریق لمس دکمه ها انجام می شود .

این نمونه از صندلی چرخدار فعلا در مرحله آزمایشی قرار دارد و به گروه معدودی از کاربران ارائه شده است . اما به گفته تیم سازنده تا پایان سال 2018 به تولید انبوه می رسد .

 

نظرات بینندگان