arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۹۵۳۶۲
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۰۹ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۶

عجیب اما واقعی؛ الهلال از اخراج دیاز منصرف شد / فشار هواداران جواب داد

به نظری می‌رسد که رامون دیاز سرمربی آرژانتینی الهلال با وجود اخراج از هدایت این تیم، دوباره کار خود را از سر خواهد گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به نظری می‌رسد که رامون دیاز سرمربی آرژانتینی الهلال با وجود اخراج از هدایت این تیم، دوباره کار خود را از سر خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، باشگاه الهلال عربستان روزهای عجیب و خاصی را پشت سر می‌گذارد. شکست یک بر صفر الهلال برابر تیم فوتبال استقلال تهران باعث شد تا سران این باشگاه سعودی در اقدامی عجیب سرمربی سرشناس آرژانتینی خود را از کار بر کنار کنند.

برکناری رامون دیاز بازتاب زیادی در رسانه‌های عربی و سعودی داشت. هواداران الهلال با این تصمیم باشگاه خود مخالف بودند و با توجه به عملکرد بسیار خوبی که دیاز در این تیم داشت دوست نداشتند که این سرمربی از کار بر کنار شود.

روزنامه اسپورت عربستان نوشت که سران باشگاه الهلال از تصمیم خود برای برکناری دیاز منصرف شده‌اند و قرار است که به زودی این مربی با تجربه جلسه‌ای را با رئیس باشگاه برگزار کند تا در صورت توافق دوباره کار خود را به عنوان سرمربی شروع کند.

دیاز فصل قبل الهلال را قهرمان لیگ عربستان و جام حذفی کرد. همچنین توانست با این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند. الهلال در فصل جاری هم در صدر جدول رده‌بندی لیگ عربستان جای دارد و شانس نخست قهرمانی است.

برچسب ها: الهلال
نظرات بینندگان